תיקון מחשבי iMac

תיקון מהיר ואיכותי של איימק | טכנאי מחשבי iMac

השילוב של ארגונומיות, יעילות ועיצוב מדהים – זהו iMac, אחד המחשבים המודרניים הטובים ביותר למשימות בית ומשרד.  הכל מדהים בו: תצוגה ענקית, קומפקטיות של המחשב, איכות תמונה מדהימה ותפעול קל יוצא דופן! לא פלא שתיקון ה-iMac הופך לבעיה טכנולוגית מורכבת עקב האופי המבנה שלו. לכן, לא כל אחד יכול לעשות את הטיפול הנדרש בבית או במעבדה שאין בה מהנדסים המוסמכים ע"י אפל.

לא מפתיע שתיקון וטיפול במונובלוקים של iMac היא משימה טכנולוגית לא פשוטה בכלל. לכן, לא כל אחד יכול לעשות את הטיפול הנדרש בבית או במעבדה שאין בה מהנדסים המוסמכים ע"י אפל. ניתן לעשות תיקון ה- iMac בפתח-תקווה במרכז שירות ומעבדת מחשבים של אפל IT-Smart. אחד ממהנדסי השירות שלנו המוכשרים ע"י חברת אפל ייתקן את המחשב שלכם. אנו נותנים שירותי אחראיות, גם אם תקופת האחראיות עברה לכם.

המפתח להצלחה שלנו הוא – מהירות ויעילות. במרכז השירות למחשבי איימק איי-טי סמארט ניתן לפתור גם את התיקונים של איימק, וגם לשדרג את מחשב האיימק שלכם. לחברתנו יש מבחר עשיר של החלקים הנדרשים ביותר עבור מחשבים של אפל. זה יאפשר להאיץ את הזמן התיקון של המכשיר. החלפים מקורים תמיד במלאי!

תיקון איימק

מה לעשות אם iMac שלכם תקול?

כמו כל המכשירים אלקטרוניים של אפל, המונובלוקים מאלומיניום הם מכשירים מורכבים, מתוכננים עד לבורג האחרון, אך כל פעולה לא זהירה יכולה לגרום נזק למערכת העדינה של המחשב. לכן, תיקוני iMac עדיף לתת לאנשי מקצוע מנוסים.  ניתן לפתור את כל בעיות עם ה-iMac, אם לפנות למומחים בעלי ניסיון מוכח בעבודה עם מחשבי אפל וציוד מיוחד.

מרכז המחשבים שלנו IT-Smart עוסק בתיקוני iMac משנת 2012. במהלך תקופה זו ראינו איך חלפו כמה דורות המונובלוקים של iMac. מארז המחשב מפלסטיק הוחלף במארז האלומיניום, אשר, גם המארז האלומיניום הספיק להשתנות בצורה קיצונית תוך כמה שנים. הכל השתנה החל מהשיטות חיבור המסך עד לדגם של הכונן הראשי: בעבר המטריקס של המסך הייתה מתחת לזכוכית שהייתה מחוברת בעזרת חיבורים המגנטים, היום זה חלק יחיד במבנה המסך.

אנו עוקבים אחרי כל החידושים בתוצרת אפל כדי להישאר מעודכנים, כך אנו רוכשים, לומדים ומנתחים כל דגם חדש ברגע שהוא נכנס לשוק. במשך שבע שנים הצוות שלנו התמקצע בתהליך של תיקון iMac ברמה גבוהה מאוד – הסדנה שלנו לוקחת את מקרים המורכבים ביותר שאחרים כושלים בהם. יתר על כן, לעתים קרובות הלוקחות פונים אלינו לאחר תיקון אשר נכשל במקום אחר.

שירותי תיקון למחשבי איימק IMAC

למה כדאי לתקן את האיימק שלכם במעבדה שלנו?

המומחים שלנו יעלו על סיבת תקלה של iMac שלכם. במהלך הפירוק המחשב יעבור ניקיון יסודי, ובמידת הצורך נחליף את הדבק תרמי במחשב. בתוצאה מכך נאפשר את הפעילות המושלמת של מערכת הקירור ובכך יימנע נזק פוטנציאלי מהחימום יתר. המחיר של השירותים הללו מתבסס על מורכבות המבנה של המונובלוק: חלקים רבים שלו קטנים מאוד ולכן פירוק וטיפול בו דורש הסמכה.

ללקוחות שמזמינים שירותי תיקון במרכז השירות שלנו תחזוקה ואבחון – חינם !

  • עלות אבחון של iMac (כולל ניקוי מערכת קירור): 550-850 ₪ לפני מע"מ – המחיר משתנה בהתאם לדגם של איימק (iMac)
  • עלות אבחון של iMac (לא כולל ניקוי מערכת קירור): 250 ₪ לפני מע"מ

 

צוות מיומן

היינו בין הצוותים הראשונים בארץ שהתחילו לעסוק בתיקונים של אפל. הניסיון הרב של הטכנאים שלנו מאפשר להם לתקן את המקרים המסובכים ביותר, החל מהחלפות כונן קשיח עד לתיקון רכיב מתוחכם של לוח האם, כך אנו מבטיחים כי אנחנו יכולים לפתור את כל הבעיה.

ציוד ייחודי

יש לנו ציוד וכלי תיקון ייחודיים, שרכשנו בחו"ל, אשר הופקו במספר מצומצם מאוד ואנו בטוחים שאינם בשימוש במרכזי שירות אחרים. ציוד זה מאפשר לבצע עבודות תיקון ביעילות ודיוק הגבוהים ביותר.

שירותי תיקון ייחודיים

חלק משירותי תיקון ושדרוג לא תמצאו בשום מרכז השירות בישראל. אנו שמחים להציע ללקוחותינו משהו מיוחד!

זמן עבודה קצר

המלאי של חלפים שלנו – הגדול ביותר בארץ. כמעט כל החלקים והרכיבים נדרשים לתיקון תמיד זמינים, כך הלקוחות שלנו לא צריכים להזמין אותם מראש או לקנות במקום אחר. לכן, זה מפחית את הזמן התיקון באופן משמעותי!

מחירים סבירים

אנחנו כל הזמן מנתחים את מחירי השוק ומחפשים ספקים חדשים כדי להבטיח את הסבירות המחירים שלנו וכך דואגים ללקוחותינו.

משלוח

השליחים שלנו מוכנים להסיע כל דגם של iMac עם כל רוחב המסך למרכז השירות שלנו ולהחזיר אותם בחזרה לאחר תיקון.

זמני העבודה שלנו:

מרכז המחשבים שלנו פתוח ביומי א' עד ה' מ- 09:00 עד 19:00, בימי ו' מ- 09:00 עד 13:00.
ניתן לצור קשר בטלפון: 054-46-27-277, ולפנות אלינו בכל זמן הנוח לכם. נשמח לעמוד לרשותכם.

זכרו!

ניסיון לתקן את המכשיר בעל מורכבות כמו iMac ללא הכשרה נדרשת עלולה לגרום להפסקת עבודה המוחלטת של המחשב ויעלה משמעותית את המחיר התיקונים. התיקון המקצועי של iMac יכולים לבצע רק מומחים המוכשרים ע"י אפל. רמת שירות זו זמינה במרכז שירות ומעבדת מחשבים איי-טי סמארט.

הטכנאים והמומחים שלנו בזהירות יאבחנו את המצב של ה-iMac שלכם ויפתרו את כל הבעיות – גם בחומרה וגם בתוכנה. אנו מבצעים תיקונים במסגרת האחראיות של iMac וגם לאחר תקופת האחראיות באיכות הגבוהה, ומהירות המקסימאלית. לא משנה כמה מסובך התיקון של מחשבכם – נתמודד עם זה, וברוב המקרים תוך כמה ימים תוכלו לחזור לעבוד עם ה-iMac שלכם.

 

יצירת קשר

בכל שאלה נא לפנות לטלפון 054-46-27-277 או דרך טופס יצירת קשר. השאר פרטים טכנאי מקינטוש יתקשר אליך באופן מיידי!

 

    Back to top button