שירותי מחשוב

שירותי תמיכה מרחוק

תמיכה טכנית מרחוק (OnLine) - השתלטות מרחוק

אנו באיי-טי סמארט שירותי מחשוב ומעבדת מחשבים מאמינים כי נוכל לחסוך לכם הרבה כסף בכל מה שקשור לתיקון המחשב שלכם, לחסוך הוצאות של הגעה ובדיקת טכנאי מחשבים וזאת עוד לפני שכלול עלות התיקון ביציאה שלו ממכם.

צוות מומחי התמיכה שלנו מטפל בפניות בתקלות תוכנה ומספק מענה טכני מהיר על ידי שליטה מרחוק, וכל זה תחת מעטפת של שירות איכותי, אמין וסבלני. מענה מהיר זה מקצר את זמן ההמתנה לטכנאי שיגיע אליכם, מזרז את פתרון התקלה וגורם לכם להמשיך ולחזור לעבודתכם במחשב במהירות בבית או בעסק.

בעיה במחשב? מערכת ההפעלה? או אפילו וירוסים? 
זה הזמן להתקשר לאיי-טי במארט – אנשים שמבינים מחשבים!

חייגו עכשיו: 054-46-27-277

טכנאי-מחשבים-תמיכה-מרחוק

טכנאי מחשבים בשליטה מרחוק

היתרון העיקרי של השירות הנוכחי הוא פתרון מהיר לבעיות הגדרות החומרה ותוכנות במחשב.

לדוגמה: אתם פתאם נתקלתם בתקלה של שליחת או קבלת דואר אלקטרוני, או שהשתבשו הגדרות מדפסת והיא הפסיקה להדפיס, לא נפתח מסמך מסוים, נוצר וירוס במחשב, מצלמה הפסיקה לשדר וידיאו, נעלם קול ברמקולים או שהמחשב עצמו התחיל לעבוד לאט.

במקום לחכות להגעתו של טכנאי במסגרת שירות תמיכת המחשב או לקחת את מחשבכם לתיקון, פשוט תתקשרו אלינו ואנו נפתור את בעייתכם במהירות דרך אינטרנט תוך 15-30 דקות (תלוי במהות הבעייה). כמובן, אתם תהיו שותפים בתהליך של פתרון הבעייה, ואתם תבצעו את הפעולות לבד, בהנחיותו של טכנאי. לא יבוצע שום שינוי בהגדרות מערכת בלי השתתפותכם בפועל. טכנאי לא יוכל לשנות, למחוק או להעתיק שום מידע אישי שלכם.
יחד עם תמיכת מחשוב מרוחקת אתם תוכלו לקבל ייעוץ טלפוני של טכנאים שלנו. במידה ויהיו לכם שאלות או שתתקלו בתקלה במחשבכם, פשוט תפעילו תוכנה מיוחדת לתמיכה מרוחקת, תתקשרו למשרדינו, וטכנאי שלנו יפתור את הבעייה במהירות על ידי תמיכה מרחוק.

מומחי התמיכה מרחוק שואפים לכך שללקוחותינו יהיו כמה שפחות תקלות, למצב שבו התקלות יהיו כמה שיותר נדירות, למצב שבו יימצא להן פתרון כמה שיותר מהר! תמיכה מרוחקת מיועדת לאנשים שמעריכים את זמנם וכספם! אנו מתחייבים לאבטחת מידע מלאה ושמירה על פרטיותכם.

פתרונות הניתנים על ידי שליטה מרחוק למחשבים ניידים ונייחים כאחד:

  • תיקון קבצים במערכות הפעלה

  • שחזור הגדרות מחשב

  • התקנות תוכנות עזר\צד שלישי ואנטי וירוס

  • מחיקת וירוסים וסריקה מקיפה למחשבים

  • התקנת דרייברים

  • התקנות תוכנות ייעודיות

  • הדרכות ועוד …

צוות מומחי התמיכה

תמיכה הטמעתית הינה התמיכה המקצועית והאיכותית ביותר המתבצעת ע"י צוות המיישמים המנוסה שלנו. התמיכה ההטמעתית יכולה להתבצע הן דרך הטלפון והן בהתחברות מרחוק.

צוות התמיכה נותן פתרונות טכניות ומענה מהיר לכל מגוון בעיות תוכנה וחומרה, כולל בעיות תקשורת ושימוש בכל סוגי המחשבים ומערכות הפעלה.

Windows-Vista-Locks-Apple-Out-2

תמיכה במערכות הפעלה:

  • 11 \ Microsoft Windows XP \ Vista \ 7 \ 8 \ 10
  • macOS 10.12 וחדשות יותר
  • Microsoft Server

הורדת התוכנה לתמיכה מרחוק

AnyDesk תוכנן לפעול בקשת רחבה של מערכות הפעלה Microsoft Windows, החל מהחדישות והמתקדמות ביותר כגון Windows 7 וחדשות יותר.

AnyDesk תוכנן לפעול בקשת רחבה של מערכות הפעלה Apple macOS, החל מהחדישות והמתקדמות ביותר כגון macOS Sierra וחדשות יותר.


AnyDesk – הפתרון המקיף לתמיכה ולגישה מרחוק דרך האינטרנט

בטיחות המידע ושמירה על פרטיות שלכם תמיד נמצאים אצלינו בראש סדר עדיפויות. אנו מבינים שבעת עבודתכם באינטרנט אתם מצפים לדרכי העברת מידע מאובטחות ואבטחת מידע אישי. המשך לקרוא


חשוב לציין:

מענה טכני זה יטופל על ידי המומחים שלנו כל זאת לאחר שבדקתם שהמחשב דולק ונמצא במערכת ההפעלה ויש למחשב אינטרנט. במידה ואין, מומחי התמיכה מרחוק יעבירו את הקריאה לטיפול טכנאי החומרה שלנו שיתאמו איתכם ויגיעו בהקדם האפשרי.

  • תדעו שלא ניתן לעשות שום שינוי בנתוני המערכת ללא השתתפותכם
  • אתם תקחו חלק בביצוע הפעולות הנדרשות, ותפעלו לפי הנחיותו של טכנאי
  • טכנאי לא יוכל לשנות, למחוק או להעתיק שום מידע שלכם

אנחנו כאן בשבילכם!

מעכשיו תוכלו להיות בטוחים שתקבלו ייעוץ מקצועי ושירות אמין מטכנאי מחשוב ומומחים שלנו, ותהיה לכם הזדמנות לראות שבאמת איכפת להם! בעקבות הידע העשיר שלהם והנכונות לעזור, נוצרת תחושת אמינות וביטחון שאתם ב"ידיים טובות", דבר שמאפשר להגיע לתוצאות הרצויות וחוסך לכם עצבים, זמן ועלויות מיותרות.

המקצוענים שלנו, בעלי ידע מעמיק וניסיון רב בתחום מחשבים, תמיד מסתכלים על הבעיה מצד הלקוח, ולכן יוכלו להתאים עבורכם פתרון יעיל, איכותי ומשתלם מבחינת המחיר. בחברתנו תקבלו יחס אישי, בגלל שאינטרסים של הלקוח עומדים אצלנו בסדרי עדיפויות הראשונים.

צוות מומחי התמיכה

הצג/י עוד

שירותים דומים

Back to top button