שירות לעסקים

משרד בדמי מפתח

הקמת עסק חדש: אפיון תשתיות, תקשורת, מחשבים ורשת

קשה לדמיין בימינו משרד ללא טלפונים, מחשבים, רשתות מקומיות, דואר אלקטרוני שעובד היטב, ציוד הדפסה והרבה דברים נוספים הקשורים לתשתיות IT.

כניסה למשרד חדש שבו כל התשתיות והמערכות עובדות וכל מקום עבודה כבר מוגדר ומוכן לביצוע משימות מגוונות – זה אושר אמיתי וחיסכון בזמן לכל אחד שלפחות פעם אחת נתקל בהתארגנות כזאת או אחרת של משרד חדש.

פתרון "משרד בדמי מפתח" מהווה בעצם צירוף עבודות להקמה של: תשתיות ורשת, התאמת, התקנת והגדרת מחשבים וציוד רשתי, התקנה וקביעת הגדרות של ציוד משרדי, ובנוסף גם התאמה והספקה של תוכנות הנדרשות למשרד שעומד להיפתח.

שירות מקיף "משרד בדמי מפתח" מעת איי-טי סמארט מציע שלל שירותי הקמה, הטמעה, תמיכה ופיתוח תשתיות  IT.

מהו היתרון בגישה מערכתית?

הקמה ותפעול יעיל שוטף של תשתיות IT מהווים תהליך מורכב, אשר צריך לתכנן אותו מראש ועדיף לבצע כמערך אחד. שימוש בגישה מערכתית בהטמעת תשתיות IT במשרדכם יעזור לכם לחסוך לא מעט כסף ולהימנע מהרבה בעיות שקשורות לתפקוד המערכת בעתיד.

בעת תכנון תשתיות IT חשוב לקחת בחשבון לא רק את הדרישות הקיימות היום לתפעול המערכת, אלא גם אפשרויות לרחבתה, ומספר הולך וגדל של המשימות שהיא תבצע.

גישה מערכתית שוללת אפשרות לטעויות שעלולות לקרות בשלב תכנון המערכת שמאפשר למנוע ירידת יעילות העבודה של חברה שלכם בעתיד. בנוסף, כאשר אתם בוחרים גישה מערכתית להטמעתן של תשתיות  IT, אתם חוסכים זמן בעבור חיפוש מספר קבלנים ותהליכי משא ומתן עימם.

קבלן יחיד מערכתי נושא אחריות על עמידה בלוח הזמנים לביצוע עבודות בכל שלבי יישום הפרויקט, ומבצע פעולות מתואמות לסינכרון כל הענפים.

מרכז שירותי מחשוב של איי-טי סמארט מציע מגוון אפשרויות לפתרון מערכתי בענף תשתיות IT, אשר מתוכננים מראש ומתואמים היטב למשרדכם במיוחד. במידה ובחרתם בשירותים שלנו להקמה מערכתית ואבטחת פעילות יציבה של תשתיות  IT, אתם תפתרו את כל הבעיות בנושא  תשתיות IT בבת אחת.

תשתיות ומחשוב לעסקים

מה זה תשתיות IT במשרד ומה מרכיביהן?

כולנו התרגלנו מזמן למחשבים העובדים דרך רשת, שרתי-אינטרנט, טלפון, פקס, ציוד לצילום מסמכים, לתוכנות מחשב מסוימות ולשלל טכנולוגית שונות הנמצאות מסביבנו במשרדים כבר המון שנים. שימוש באמצעים טכניים וטכנולוגיות המידע בפעילות המשרד הפך לדבר שגרתי ביותר, אנו כבר מקבלים זאת כדבר מובן מאיליו כאשר אנו מנהלים שיחות, מתכתבים באינטרנט, מבצעים משימות, משתמשים במאגרי מידע שונים או מדפיסים מסמכים. הבסיס לפעילות יעילה וסדירה של כל משרד מהוות היום תשתיות IT מאורגנות היטב ונתמכות באופן יציב.

 תשתיות IT כוללות בתוכן את המרכיבים הבאים:

  • אפיון משרד בהקמה אישית: תשתיות, תקשורת, מחשבים ורשת
  • מחשבים (מקום עבודה למשתמש)
  • שרתים (שרתים יעודיים לביצוע משימות שונות)
  • תוכנות של השרתים ומקומות עבודה
  •  ציוד משרדי (מדפסות, מכונות צילום, פקסים, סורקים)
  •  רשתות להעברת מידע, קווי טלפון
  •  ציוד רשת פעיל, טלפונאות ( נתבים, מתגים, מרכזיות)

פעילות משותפת ומקושרת של כל המרכיבים במערכת IT, תאימות פונקציונאלית וטכנית, ובנוסף גם אופטימיזציה בתפעול ונוחות בשימוש, מהוות דרישה עיקרית שמצפים ממערכת IT חדשנית ואיכותית.

בחירה נכונה וארגון חכם של מרכיבי IT נותנים הזדמנות מדהימה להגדלת יעילות והגברת יציבות של כלל תהליכים עסקיים. תשתית IT היא לא סתם סעיף נוסף בהוצאות שלכם, אלא בהחלט השקעה נכונה להתפתחות העסק שלכם!

מדוע איי-טי סמארט?

מרכז שירותי מחשוב של איי-טי סמארט לוקח על עצמו אחריות של קבלן ראשי ומטפל בכל מה שקשור לבחירה, רכישה, הובלה וקביעת הגדרות לכל הציוד. זה מאפשר ללקוחות של מרכז השירות לחסוך לא רק בזמן המבוזבז על חיפוש קבלנים לכל סוגי העבודות ובחירה והתאמה של ציוד מחשובי, אלא גם לחסוך לא מעט כסף. בבחירת הציוד אנו משלבים פתרונות יחד ולוקחים בחשבון את כל הבקשות של לקוח, בהתייחס למאפיינים טכניים ומשימות שצריכות להתבצע.

אנו תמיד מוכנים לתת ייעוץ וטיפים של בעלי מקצוע ללקוחותינו, בכדי לעזור להם להימנע מטעיות, ומספקים גם תמיכה טכנית מלאה. יחד עם זאת, אנו תמיד מתאמים עם הלקוח את כל ההחלטות שמתקבלות בכל שלבי עבודה בפרויקט נתון.

שירות "משרד בדמי מפתח" כולל בתוכו:

  • ניתוח מפורט של צרכי הלקוח ותכנון לפי משימות מוגדרות
  • התאמה והספקה של ציוד ותוכנות
  • התקנת שרת מקומי בהתייחס לצרכי המשרד
  • הרכבות, התקנות וקביעת הגדרות לפני הפעלה
  • הגדרה של כל התוכנות וכל החיבורים (כולל: דומן, דואר אלקטרוני, חיבורים לאינטרנט), התקנת אמצעי אבטחת מידע והגדרת תוכנות מיוחדות
  • הפעלת הציוד
  • בדיקה כוללת

במשרד "דמי מפתח" שבו כל המערכות מותקנות ומוגדרות היטב, ניתן להתחיל לעבוד כבר מדקה הראשונה. אין שום בעיות, אתם לא מתעצבנים, ואין שום הפתעות לא נעימות: אתם פשוט עוברים למשרד חדש וממשיכים לעבוד מאותה הנקודה שהפסקתם במשרד הקודם. פשוט תסמכו על ניסיון של בעלי מקצוע שלנו, אשר ימצאו פתרון נכון לכל המשימות וידאגו להעדר תקלות בהפעלת משרד חדש.

certified-webdot-digital

לקוחותינו יכולים להיות בטוחים שמשרדם החדש יתפקד באופן אינגראלי ויעיל, ואנו נהיה תמיד שם בשבילכם, במידה ותזדקקו שוב לעזרתנו.

יצירת קשר

בכל שאלה נא לפנות לטלפון 054-46-27-277 או דרך טופס יצירת קשר. השאר פרטים ומומחה שלנו יתקשר אליך באופן מיידי!

    שם (חובה)

    עיר (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    דגם מחשב

    מפרט מחשב

    תוכן ההודעה

    הצג/י עוד
    Back to top button