מי אנחנו
מה חדש

רכישת מחשב במטבע הביטקוין

רכישת מחשב גיימינג או תחנת עבודה במטבע הביטקוין מטבעות קריפטו אחרים

חברת איי-טי סמארט ומותג מחשב LEONSKYPC מציעו דרך פשוטה וברורה לרכישת מחשבי גיימינג במטבע ביטקוין או מטבעות מבוזרים אחרים. במקום לשלם עמלה להמרת נכסי הקריפטו במטבע פיאט, פלטפורמת מסחר מובילה במטבעות קריפטו בלבד מאפשרת לשלם ישירות מארנק הקריפטו שלכם. אם ברצונכם לרכוש מחשב גיימינג, יש אפשרות לחסוך הרבה כסף על עמלות החליפין. באפשרותכם גם לגבש חלק מהרווחים ולהמחיש משהו מהשקעות הקריפטו שלכם.

למה כדאי לקנות מחשב דרך מטבעות קריפטו היום?

לאור הפופולריות הגוברת של משחקים תחרותיים, ספורט אלקטרוני ואנשי מקצוע מהתחומים השונים העובדים מהבית, חברת איי-טי סמארט החליטה להציע מבחר רחב של מחשבי גיימינג ותחנות עבודה של מותג LEONSKYPC למשימות ותקציבים שונים. כל המחשבים זמינים לרכישה באופן בלעדי במטבעות מבוזרות מובילות כמו ביטקוין, אתריום וליטקוין. גם מוצרים נוספים כמו צגים, מקלדות, עכברים, רמקולים, שולחנות וכיסאות מחשב, אשר ישלימו באופן אידאלי את מערכת המחשב ואת סביבת העבודה שלכם זמינים לרכישה באמצעות מטבע מבוזר. מכירת ציוד עזר נוסף אפשרית רק אם ההזמנה כוללת מחשב. זה יכול להיות מחשב מהמבחר המחשבים המוכנים שלנו או מחשב המורכב בהזמנה אישית.

דוגמא לקטלוג מחשבים בחנות האונליין שלנו

בקטלוג המחשבים והמוצרים שלנו תמצאו מידע ומפרטים טכניים של המוצרים ותמונות להמחשה. התמחור הראשוני של כל הסחורה הוא בשקלים. לאחר מכן אנו משתמשים בשער החליפין האחרון כדי לספק לכם את המחירים הטובים ביותר במטבע שבחרתם. כמו כן, אנו מרכיבים מחשבים עבור משימות אישיות ובמסגרת התקציב, וגם אותם ניתן לרכוש באמצעות מטבע מבוזר.

רוצים לקנות מחשב דרך הביטקוין?

אין דבר קל יותר מאשר לקנות מחשב דרך ביטקוין או מטבעות קריפטו אחרים עם שירות החדש שלנו ברכישת מחשב דרך הביטקוין.

כדי לקנות מחשב במטבעות קריפטו, מספיק רק לעבור כמה צעדים פשוטים, ומיד תקבלו את ההחלטה עבור תשלום שלכם. למה כדאי לקנות מחשב דרך הביטקויו:

  • תהליך קל וזריז אונליין
  • תשלום ישירות מארנק הקריפטו שלכם
  • אין עמלה להמרת נכסי הקריפטו
  • ריבית קבועה לתשלום בקריפטו 2% בלבד
  • סכום המינימלי להזמנה בקריפטו: 5.000 ₪
  • סכום המקסימלי להזמנה בקריפטו: עד 250.000 ₪

כיצד זה עובד?

אם מצאתם את מחשב שברצונכם לרכוש צריך פשוט להוסיף אותו לעגלת הקניות שלכם, להזין את כתובת למשלוח ולבחור באמצעי תשלום באמצעות העברה בנקאית תוך ציון בשדה המידע הנוסף שברצונכם לשלם על הרכישה באמצעות מטבע מבוזר.

דוגמה לדף מוצר בחנות האונליים שלנו

לאחר מכן סוכן המכירות שלנו יצור איתכם קשר ויעזור לבצע העברה לארנק הדיגיטלי שלנו. משלוח המוצרים מתבצע בכל רחבי הארץ ישירות לבית או למשרד. אנו משתדלים לספק את כל הסחורה בתוך 7-15 ימים מתאריך הרכישה (מהירות האספקה תלויה באזור ובעיר של הלקוח, בתצורת המחשב ובמורכבותו, כמו גם בזמינות של רכיבים מסוימים במחסן שלנו). אנו שואפים להפוך רכישות במטבע מבוזר לפשוטות ורווחיות לכולם.


במידה ונתקלתם בבעיות, נציג שלנו תמיד זמין בוואטסאפ: 054-7-588-234

למידע נוסף ולסיוע אנא צרו קשר בטלפון: 054-46-27-277

הצג/י עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button