מי אנחנו

חבילות שירות ותמיכה

שירות לקוחות ומחלקת תמיכה למחשבים LEONSKYPC

ברוכים הבאים לשירותי איי-טי סמארט למחשבים ®LeonSkyPC

איי-טי סמארט מייצרת מחשבים נייחים בשם המותג LEONSKYPC ומתקינה תוכנה, לכן אנו מכירים את המערכות שלנו בצורה מושלמת. אם אתה זקוק לעזרה או צריך ייעוץ כדי ללמוד כיצד להשתמש ב- LEONSKYPC שלך בצורה מלאה ביותר, אנחנו תמיד לשירותך.

איי-טי סמארט עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי ללקוחותיה. בכל שאלה או נושא ניתן לפנות לאחד ממוקדי השירות, או למלאות טופס פנייה דרך האתר.

  • מוקד שירות לקוחות ומכירות: 054-46-27-277

  • מוקד יעוץ טכני ושירותי תמיכה: 054-7-588-234

המוקדים פעילים בימים:

  • ימים א' – ה': 08.00 עד 19.00
  • יום ו': 08.00 עד 16.00

האם יש לך שאלה טכנית?

אם יש לך שאלות טכניות אודות מחשבי LEONSKYPC, כדאי לבדוק באתר האינטרנט שלנו smart-it.co.il. באתר זה תמצאו תשובות לשאלות נפוצות על מוצרים, מדריכים, ספרי עיון ומאמרים טכניים. אם אינך מוצא את התשובה – נשמח לעזור לך!

סיוע טכני מקצועי

מחשב אחד – אדם אחד! הכלל הראשי ב- LEONSKYPC: כל מחשב הוא מורכב ומוגדר על ידי אדם אחד. כל מומחה אחראי אישית על המחשב שיצר.

אנחנו תמיד מוכנים לעזור

איי-טי סמארט מייצרת מחשבים של המותג LEONSKYPC ואחראית על הל התקנות חומרה ותוכנה בהם. לכן, אנו מכירים את המערכות שלנו בצורה מושלמת. אם נתקלת בשאלה כלשהי או אם אתה רק רוצה ללמוד כיצד להשתמש ב- LEONSKYPC ב- 100%, אנחנו תמיד לשירותך.

לשירותך יש אנשים שיודעים הכל על מחשבי LEONSKY

ניתן לקבל את כל מה שאתה צריך מן המומחים המוסמכים שלנו. אם יש לך בעיה, פשוט צור קשר עם התמיכה הטכנית של LEONSKYPC, שזכתה להכרה של המשתמשים שלנו. חייג את המספר וקבל ייעוץ מאחד המומחים שלנו. שיחת טלפון אחת תפתור לך את רוב הבעיות. אנחנו מבטיחים!


חבילות שירות

להלן פירוט חבילות השירות של חברת איי-טי סמארט למחשבים LEONSKYPC:

  • שירותי תמיכה

שעות הפעילות של מוקדי השירות והתמיכה של החברה הינם בימים א-ה: 09:00-17:00.

מחיר תלוי בסוג מחשב, מפרט ושנה. אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת עבור שירותי תמיכה דרך הנציג שלנו בטלפון: 0544627277 או דרך הודעות וואטסאפ: 0547588234.


  • בנק שעות

שעות הפעילות של מוקדי השירות והתמיכה של החברה הינם בימים א-ה: 09:00-17:00.


אחריות ושירות

לקוחות אשר נתקלו אי פעם בתיקון אחריות של מחשב אישי יעריכו את השירות שאנו מציעים. אז, מה ההבדל בין אחריות הברזל שלנו ב- ®LEONSKYPC מחברות אחרות?

על כל מחשבים LEONSKYPC אנו נותנים אחריות של 3 שנים לחומרה בלבד עם שירות ללא תשלום במעבדת שירות שלנו לתקופה של 1 ל- 3 שנים. כמו כן, קיים אצלנו שירות הכולל ביקור של טכנאי מומחה באזור מרכז הארץ. הטכנאי יכול להחליף חלקים במחשבך באופן מיידי במקרה של תקלה. התנאים וההגבלות השירות תלויים בהסכם התחזוקה!

*לקוחות אשר נתקלו אי פעם בתיקון אחריות של המחשב יעריכו את השירות הנ"ל.

הצג/י עוד
Back to top button