תנאי השירות והאחריות

שים לב!
לפני הגעתך לקבלת שירות/ מסירת מחשב או מכשיר לתיקון

  • אנחנו ממליצים ללוקוחותינו לגבות את המידה לפני שליחה\מסירה מוצר לתיקון, לא תהיה אחריות לאובדן כלשהו של תוכנות, נתונים או צידע ו\או פגיעה בו לכל נזק ו\או עקיף אשר עלןל להיגרם לך, ו\או לצד שלישי.
  • כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן. לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא!

כאשר מחשב נמסר לשירות, אתה\את מסכים\ה לתנאים הבאים: חובה עליך לגבות את הנתונים שלך. הגיבוי כולל את הכוננים הקשיחים, ROM chips, כרטיסי flash שלך וכו'. יש למחוק את כל סיסמאות (BIOS, מערכת הפעלה) לפני המסירת מחשב לתיקון או לספק מידע לסיסמאות לטכנאי מעבדה ולציין את הסיסמאות בטופס קבלת מוצר לבדיקה במעבדה. במקרים בהם אנחנו מקבלים מחשבים עם סיסמאות, הן יימחקו, אולם הדבר יעכב את תיקון המחשב.

  • המעבדה או כל טכנאי מעבדה אינו אחריות לכל נזק עקיף או תוצאתי מכל מין וסוג, מבלי לפגוע מכלליות האמור בראשית הסעיף מוצהר במפורש, שבמידה והתיקון ו\או השירות כרוך בהעברת אינפורמציה (נתונים) בדיסקים קשיחים ו\או במידה מגנטית ו\או אופטית ו\או בכל צורה אחרת, המעבדה אינו אחראיות בכל צורה שהיא לאינפורמציה האמורה ו\או להעברתה.
  • בעת בדיקת המכשיר יבוצע עדכון גרסא לגרסא העדכנית של מערכת ההפעלה.
  • אין אחריות לתוכנה.

שימו לב! לאחר עדכון הגרסא, לא ניתן לשחזר גרסא ישנה.

שימו לב! חברתינו ממליצה לגבות באופן סדיר את המידע שאכסנת במוצר בכל הכוננים, האחריותינו למוצר זה אינה מכסה אובדן מידע ו\או פתיחתו של המוצר!

אחריות לאחר תיקון

אחריות למחשבים או כל מוצר אחר אחרי תיקון במעבדת החברה בתוקף עד 3 או עד 6 חודשים (תלוי בתיקון) מתאריך שיחרור המכשיר אחרי תיקון ביחד עם חתימה של לקוח. אחריות רשומה בטופס תיקון עם חשבונית ללקוח.

אחריות תיכנס לתוקף רק לאחר שיחרור מכשיר או מחשב מיום חתימת לקוח על טופס המוצר לארת תיקון.

אחריות תוקף רק בתנאי שמדבקת אחריות שלמה ללא שום נזק ומחשב\מוצר מגיע עם מספר סריאלי\מזהה של פריט שהוכנס לכתב השירות או תיקון.

אחריות לפי תעודה זו אינה כוללת: תקלות אשר מקרון בהפרעות ברשת החשמל הציבורית והביתית, נזקי טבע וכוח עליון, שבר, נזקי מים, נזקי פיזים או כל נזק מנרטבות, נזקי צבע או קורוזיה, מכרסמים ומזיקים חיים אחרים.


הזמנה וקניה דרך האתר

ניתן להזמין מוצרים באמצעות האינטרנט של איי-טי סמארט על ידי מילוי טופס הזמנה (לאחר הוספת המוצר לסל הקניות שבאתר). נציג מכירות יחזור אליך בטלפון על מנת לבצע סופית את ההזמנה ולהסדיר את התשלום. ההזמנה תקפה רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום מלא. עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה, לאחר ההזמנה יצור עמכם קשר נציג טלפוני אשר יסיים את העסקה. איי-טי סמארט שומרת לעצמה את האפשרות לא לאפשר רכישת מוצרים ללקוח מסוים לרבות ביטול הזמנה בכל עת וזאת על פי שיקול דעתה של איי-טי סמארט.

אנו לא מקבלים תשלומים דרך האתר רק הזמנות דרך טופס האון-ליין שחייבים למלות או להתקשר בטלפון מוקד הטלפוני שלנו: 054-46-27-277.

  • האם המחירים באתר כוללים מע"מ ?

כן, כל המחירים באתר כוללים מע"מ.

אחריות למוצרים

זמן האחריות על מוצרים מופיעה על גבי החשבונית, כמו כן היא הקובעת לגבי תקופת האחריות ותנאי האחריות לפי חוק.

אפשרויות תשלום

  1. תשלום במזומן – תשלום במזומן (שטרות כסף) בזמן רכישת המוצר בשקלים וכוללים מע"מ.
  2. תשלום בכרטיס אשראי – ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 5 תשלומים עם או ללא ריבית (או עד 12 תשלומי קרדיט). עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בכרטיסי אשראי שהונפקו בישראל, במעמד העסקה בעל הכרטיס חייב להיות נוכח ומזוהה בהצגת תעודת זהות / רשיון נהיגה ישראלי / דרכון ישראלי בתוקף. אם מדובר בעסקה טלפונית אז בעל הכרטיס חייב למלאות טופס תשלום באשראי כולל צילום בעל הכרטיס וחתימתו. טופס תשלום באשראי אפשר לקבל בזמן סגירת ההזמנה מאחד הנציגים שלנו דרך המייל או הודעת WhatsApp.
  3. תשלום בהמחאה (צ'ק) – ניתן לבצע תשלום בהמחאה יחידה בלבד ("צ'ק מזומן"). אספקת הסחורה תבוצע עד 6 ימי עסקים ממועד התשלום (ובתנאי שההמחאה כובדה על ידי הבנק) . ההמחאה תחשב כנפרעת רק לאחר אישור סופי של הבנק על קבלת הכסף האמור לחשבון החברה. דין צ'ק בנקאי כדין צ'ק רגיל לכל, דבר ועניין, כאמור לעיל.
  4. תשלום בהעברה בנקאית – ניתן לשלם גם באמצעות העברת סכום הקנייה לחשבון החברה‏. בדומה לתשלום בהמחאות, הסחורה תסופק לאחר קבלת אישור קבלת ‏ הכסף מהבנק. את פרטי חשבון הבנק ניתן לקבל בעת ביצוע ההזמנה בסניף.

אספקת מוצרים:

איי-טי סמארט תפעל כדי לספק את המוצר באופן מיידי מ- 2 עד 7 ימי עסקים לאחר שתשלום נסגר ומוצר נבדק במסגרת החברה. חברת איי-טי סמארת שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את המוצר לפני השחרור ללקוח עפ"י שיקול דעתה. יתכנו זמני אספקה שונים ביעדים מרוחקים, באמצעי משלוח שונים ובהתאם למלאי של החנות. בכל מקרה המחיר וזמן האספקה ימסרו טלפונית לאחר סיום הרכישה ובדיקה. למען הסר ספק, ימי עסקים הינם ימים ראשון עד חמישי לא כולל ימי שישי, שבת וערבי חג וימי החג.

במעמד אספקת המוצר יש צורך להציג תעודת זהות \ רישיון \ דרכון ישראלי התואמים את פרטי כרטיס האשראי. עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בכרטיסי אשראי ישראלים ובנוכחות בעל הכרטיס עצמו (למעט ויזה נטענת דואר). בנוסף, תעודת הזהות תצולם ע"י השליח לצורך אימות קבלת המוצר.

את מלאי החנות ניתן לברר טלפונית עם נציג מכירות: 054-46-27277.

איי-טי סמארט מספקת שירות של משלוחים עד הבית, השירות מוענק באזורים מסוימים בלבד ומתעדכנים מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. נכון להיום שירות המשלוחים מתבצע בישובים שבין חיפה עד אשדוד.

מוצרים חריגים אשר הינם גדולים ו\או לא ניתנים למסירה בדואר רשום, לא ניתנים לשליחה ע"י דואר רשום אלא באמצעות דואר שליחים או איסוף עצמי בלבד.

  • אני לא מעוניין במשלוח – האם אני יכול להגיע ולאסוף את המוצר בעצמי ?

כן, אתם מוזמנים להגיע אלינו לפתח תקווה אבל רק שקיבלתם אישור כניסה ולאסוף את המוצרים שהזמנתם. אישור כניסה אפשר לקבל בטלפון: 054-46-27-277.

בכל הזמנה ישנה אפשרות לאיסוף עצמי או למשלוח, בזמן ההזמנה ניתן לציין שאתם מעוניינים.
נא לתאם מראש את מועד האיסוף בטלפון: 054-46-27-277.

  • האם באפשרותי לבטל את ההזמנה ?

ניתן לבטל את ההזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981. במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את הסכום ששולם על ידו עבור המוצר בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם.

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

לקוח רשאי לבטל עסקה ולהחזיר מוצרים באמצעות הגעה לבית העסק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 והתקנות מכוחו (החוק והתקנות מכוחו יקראו להלן "החוק"). הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו במעמד המסירה לידיו. בהתאם להוראות החוק הודעת הביטול יכולה להשלח מיום עשיית העסקה ועד לתום 14 יום מיום מסירת המוצר או מיום קבלת טופס ההזמנה לפי המאוחר מביניהם. הודעת הביטול צריכה לכלול את שמו המלא של הלקוח ומספר טלפון ולהמסר בכתב לחברה (לרבות שליחה במייל\פקס). לצורך תיאום אופן החזרת המוצר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של איי-טי סמארט.

במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את הסכום ששולם על ידו עבור המוצר בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם, בתשלום בכרטיס אשראי ישנה תוספת עלויות הסליקה והניכיון בגין חיוב וזיכוי..

הזכות לספק שירות ללקוח

איי-טי סמארט לא תמכור ולא תספק שירות למי שפגע במי מעובדיה, מתקניה או שמה הטוב, וכן שומרת לעצמה את הזכות לסרב למכור או לספק שירות עפ"י שיקול דעתה וריאות עיניה והכל בכפוף להוראות כל דין.

טעויות במחירים ובמוצרים המופיעים באתר

צוות קופירייטינג של האתר עושה כל שביכולתו לתת את המידע המדויק והנכון ביותר לגבי המוצרים ומחיריהם, אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים, בתמונתם או במחיריהם.
במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה. חברת איי-טי סמארט במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר ללקוח.

זכויות קניין וסימני מסחר

כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר, לרבות עיצובו, התוכנה, היישומים, קוד המחשב, הקבצים הגרפיים, התמונות, סרטוני הוידאו, העיצובים, הטקסטים ,המפרטים וכל מידע אחר באתר ו\או הקשור בו, הינם בבעלותה הבלעדית של איי-טי סמארט ולא יעשה בהם כל שימוש אלא באישור איי-טי סמארט בלבד. אין לעשות שימוש בסימני המסחר אלא אם ניתנה הרשות לכך מראש ובכתב ע"י איי-טי סמארט.


מוקדי שירות

יש לי  עוד שאלות – כיצד אוכל ליצור אתכם קשר ?

נציגינו ישמחו לענות לכם על כל שאלה.
שעות הפעילות שלנו הם בימים א’ – ה’ בין השעות 9:00 עד 19:00.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 054-46-27-277.
או להשאיר פניה בטופס יצירת קשר באתר.

Close
Close