ביקורות למחשבים וחומרה

קייסים קשיחים למחשבי Surface Pro

הגנה למחשבי סרפייס מדגם פרו 4-7

קייסים קשחים למקרים מחוספסים למחשבי Surface Pro שמתאימים לדגמים: 4,5,6,7.

כולם יודעים שמחשב נייד מדגם SURFACE מאוד נוח, קל וחזק אבל יש לזה מחיר. בגלל שמחשב בנוי בפקטור ULTRASLIM אז הוא מאוד עדין לנפילות וזקים פיזים מאוד עדינים. אז לכל בעל המוצר SURFACE PRO אנחנו ממליצים לרכוש קייס קשיח עם מבנה גוף חזק.

מעבדה שלנו (איי-טי סמארט) מתקנת מחשבי סרפייס (SURFACE) מכל דגם וסידרה ואנחנו עשינו מחקר לגבי קייסים למחשבי SURFACE PRO כדאי להמליץ ללקוחות שלנו אביזר איכותי שיכול להגן על סרפייס שלך ולשמור אותו.


קייס UAG Surface Pro Rugged Aluminum Stand Case

הקייס המחוספס המושלם עבור Surface Pro 7.
מקרה Urban Armor Gear (UAG) כולל הגנה קיצונית שיכולה להגן על Surface Pro 7 שלך מפני טיפות ושריטות קשות. יש לו מחזיק חרט מובנה לשמירה על אבטחת עט השטח שלך. יתר על כן, הוא כולל גם עמדת אלומיניום המאפשרת לך למקם מחדש עד 3 עמדות זוויתיות.

מקרה UAG זה מיועד בדיוק עבור Surface Pro 7. מסיבה זו, הוא אינו חוסם שום יציאות וכפתורים במכשיר שלך. זה עובד בצורה מושלמת עם הכיסוי מסוג Surface Pro שלך עם מספר עמדות מקלדת. על ידי שילוב ההגנה על מקרה זה וכיסוי הסוג, Surface Pro 7 שלך עומד כעת בסטנדרטים הצבאיים של מבחן הירידה (MIL-STD 810G 516.6).

קייס Kensington Surface Pro Rugged Case

תכונות מלאות של Surface Pro 7 מקרה מחוספס עם הגנה על כיתה צבאית.
ה- Blackbelt Blackbelt השני המחוספס הוא מקרה נהדר המספק את התכונות וההגנה הטובות ביותר. קנסינגטון היא חברה ידועה שהעפילה לתוכנית "מיועדת למשטח" של מיקרוסופט. כהגנה, מקרה זה עבר את תקן ההגנה בדרגה הצבאית. יש לו גוף TPU חזק ומחוספס ולוחם מוגבה שיכול לספק הגנה מסביב עבור Surface Pro 7 החדש שלך.

מקרה זה כלל גם רצועת יד גמישה המאפשרת לך להחזיק את המכשיר שלך בקלות. אתה יכול גם לחבר או להתנתק בקלות ולהפוך את הצד האחורי של כיסוי הסוג מבלי להסיר את המקרה. יתר על כן, יש לו גם רצועת כיסוי מסוג המאפשר לך לסגור היטב את כיסוי הסוג.

קייס MoKo Surface Pro Rugged Cover Case

עיצובים מרובים משתלמים מארז מחוספס עבור Surface Pro 7.
מקרה הכיסוי המחוספס של מוקו דומה מאוד לפרשת קנסינגטון לעיל. עם זאת, ישנם כמה דברים שמבדילים בין השניים. ראשית, המוקו מגיע במחיר טוב יותר כמעט פי שניים מהקנסינגטון במחיר המקורי. שנית, נראה כי המוקו לא היה מוסמך כמקרה הגנה על כיתה צבאית.

כל השאר כולל תכונות מוצר והגנות זהות בעצם בין שניהם. אם אתם מחפשים מקרה עם הגנה רבה ומחיר שווה לכל נפש, מקרה מוקו זה הוא המלצתנו.

קייס SupCase Surface Pro Rugged Case

מקרה מחוספס מגן בגוף מלא במחיר סביר עבור Surface Pro 7.
מקרה מגן מחוספס זה מפני Supcase טוב באופן מפתיע למחירו. יחד עם כיסוי סוג ה- Surface Pro, הוא יכול להגן באופן מלא על Surface Pro 7 שלך מפני טיפות, בליטות וזעזועים. מבחוץ הוא עשוי מהגנה על שכבה כפולה עם אניה TPU גמישה ופגז קשה פוליקרבונט. יש לו קצוות מוגבהים במיוחד כדי להגן טוב יותר על המסך של Surface Pro 7 כאשר אין כיסוי סוג מחובר. מבפנים, מקרה זה יכול לקרר טוב יותר את המכשיר שלך על ידי שיפור פיזור החום בעיצוב מבנה חלת הדבש שלו.

על גבי ההגנה, יש לו עמדות משולבות מרובות זווית, כך ש- Kickstand של Surface Pro 7 שלך נשאר בטוח בתוך המקרה. יש לו מגזרת ניכרת מדויקת כדי לוודא שאפשר לגשת בקלות לכל יציאה וכפתור. בנוסף, יש לו גם מחזיק עט משטח מובנה שיחזיק ואבטח את עט השטח שלך תוך כדי תנועה.


מדוע Surface Pro Case וכיסוי חשובים?
קיום תיק או כיסוי או שניהם עבור ה- Surface Pro שלך מגיע עם מספר יתרונות, כולל:

הגנה רבה יותר. מקרה יכול להגן על ה- Surface Pro שלך מפני טיפות, זעזועים ושריטות בטאבלט שלך, ואילו כיסוי יכול להגן על תצוגת הטאבלט שלך מפני שריטות ופיצוח.
הוסף פונקציונליות. במקרים מסוימים ולכיסויים יש פונקציונליות נוספת למכשירים שלך, כמו אחסון עט לפני השטח, עמדת קטינה מובנית או כיסוי מקלדת.

סגנון. מרבית המקרים והכיסויים מגיעים עם עיצובים ייחודיים ושונים. זה יכול להיות סגנון דקורטיבי, מקצועי או סגנון קלאסי. זה אכן משפר את המראה של המכשיר שלך ומביע את אישיותך.

אחד הדברים מאוד חשובים וקריטיים בהגנת מחשב סרפייס זאת הגנה למסך שלו! כי החלפת מסך שם זה דבר מאוד יקר!

אם המכשיר שלך עדיין לא מיושם מסך, עיין במגני מסך Surface Pro 7 המכוסים במאמר אחר. הכנו גם אוסף של אביזרים חיוניים עבור ה- Surface Pro ברשימת ה- Surface Pro 3-7 האביזרים הטובים ביותר שלנו ב- Surface Pro 3-7 באתר שלנו.

סיכום קצר לסוף 🙂
ככל שתוסיפו יותר הגנות ל- Surface Pro 4, Pro 5, Pro 6 או Pro 7, כך תרגישו יותר ביטחון כשאתם הולכים ללמוד, לעבוד או לטיול. כל המקרים והשרוולים המומלצים שלנו כאן מתוכננים בצורה מושלמת להתאים יפה למכשיר ולא יסלקו את המראה הפרימיום של המכשיר. אנו בטוחים שתשמח עם הבחירה שלך מהרשימה שלנו.

שירותי מעבדה למחשבי סרפייס (SURFACE) תיקון ברמת רכיב, מעבדה, חלקי חילוף

אם מחשב סרפייס שלך דורש תיקון אז אפשר לדבר איתנו ולקבל ערכת מחיר וייעוץ מקצועי עבור תקלה.

שירות טלפוני: 054-46-27-277
הודעות וואטסאפ: 054-7-588-234

הצג/י עוד

שירותים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button