תמיכה ותחזוקה למחשבים

שירותי תמיכה ותחזוקה למחשבים ורשתות תקשורת

מחלקת HELPDESK ותחזוקת תחנות עבודה, מחשבים ניידים ושרתים לעסקים וללקוחות פרטיים

תחשבו רגע על המצבים המתוארים מטה, ותסכימו איתנו שמצבים הללו הם לא ממש נעימים, … למשל, באתם למשרד בבוקר ותיכננתם עבודה פורייה… ופתאום גיליתם שעוזר האמין שלכם לא מגיב! מצב ממש לא נעים, במיוחד אם יש דברים דחופים ופרויקטים לא גמורים…

… או שתחשבו על המצב המוזר ולא טבעי כאשר קניתם משחק או התכוננתם לצפות בסרט מעניין, ולאחר מכן גיליתם בעיות במחשב, ואז ביזבזתם את כל הזמן על קביעת הגדרות והוספת יישומים במקום להתחיל מייד בחוויית המשחק או להיכנס לעולם הנפלא של קולנוע…

גם אנחנו חושבים כמוכם! איך להימנע ממצבים אלו? פתרונות ממוחשבים שלנו מוכנים לפתור כל בעיה, ומחלרת תמיכה ותחזוקה למחשבים ורשתות שלנו תמיד עומדת לרשותכם בכדי לתת פתרונות טכניים, עזרה ותמיכה.

שירותי תמיכה לתחנות עבודה, שרתים ומחשבים ניידים

במגוון שירותי מחשוב יש לנו מחלקת תמיכה טכנית ותחזוקה (help desk) מקצועית, אנושית ואדיבה בעלת תפיסה רחבה לגבי איך ארגונים עובדים ביום יום. אנו גמישים לתת פתרונות מחשוב מקצועיים לעסק ונשמח לסייע מנסיוננו הרב בטיפול בתקלות מחשוב שוטפות.

לקוחותינו הם עסקים גדולים וקטנים כאחד, אנו מאמינים שלכולם מגיע שירות אישי, צמוד ולא פחות חשוב, מיידי. אנו יכולים לצפות מראש, שגיאות מחשוב הן דבר שבשגרה, לכן אנשי התמיכה שלנו יתחקרו קריאות שירות עד לבירור יסודי של מקור התקלה, תוך עדכון אונליין במסוף הקריאות הגלוי לעיני הלקוח.

איי-טי סמארט מספקת שירותי תמיכה טכנית לעסקים ולמשתמש ביתי. התמיכה מתבצעת סביב השעון, במגוון מסלולים וערוצי תמיכה:

תמיכה הטמעתית

תמיכה הטמעתית הינה התמיכה המקצועית והאיכותית ביותר המתבצעת ע"י צוות המיישמים המנוסה שלנו. התמיכה ההטמעתית יכולה להתבצע הן דרך הטלפון והן בהתחברות מרחוק.

אנו מעמידים לרשות לקוחותנו, כלים לשיפור התמיכה וקבלת השירות, לדוגמא מערכת פתיחת קריאות ממוחשבת המאפשרת קבלת תמיכה מרחוק בלחיצת כפתור.

צוות התמיכה נותן פתרונות טכניות ומענה מהיר לכל מגוון בעיות תוכנה וחומרה, כולל בעיות תקשורת ושימוש בכל סוגי המחשבים:

  • תמיכה במערכות הפעלה: Microsoft Windows XP, 7, 8, 10, 11, Server
  • תמיכה במערכת הפעלה מקינטוש\אפל (macOS)
  • תמיכה ברשת ביתית כולל מוצרים משלימים
  • תמיכה ברשת אלחוטית (WI-FI) כולל הגדרות
  • תמיכה באנטי וירוס
  • תמיכה בתוכניות (Microsoft Office, Outlook ועוד..)
  • תמיכה בשימוש מחשב (Apple \ PC)

אנו נספק לכם פתרונות דיגיטליים ושירותי מחשוב מגוונים ומקצועיים אשר מותאים באופן אישי לבית העסק שלכם. בין שירותינו תוכלו למצוא: בנק שעות, ריטיינר חודשי, שירותי מיקור חוץ, תמיכה וגיבוי מרחוק, הקמת תשתיות ורשתות ממוחשבות, פתרונות תקשורת ועוד.

-טכנאי-מחשבים-תמיכה-מרחוק

תמיכה באמצעות HelpDesk

מחשב, ביתי או עסקי, הוא כידוע לא מכונה מושלמת, ולפעמים קורה שאתם נתקלים בשגיאות אשר עלולות לגרום לבעיות בעבודה יום-יומית עם המחשב. אנשי ה- HelpDesk שלנו יספקו לכם תמיכה מיידית, יחקרו לעומק את המצב ויגלו מהו מקור הבעיה ומה גרם לתקלה, ואז יגידו איך ניתן לתקן אותה. בחברתנו מאמינים שכל לקוח, האם זה עסק גדול או קטן, צריך לקבל תמיכה מקצועית ומהירה, לכן חשוב לנו לסיים את הטיפול עד הסוף, לשביעות רצונו של בן אדם שפנה לעזרה.

מה יכול לגרום לבעיות ותקלות במערכת המחשוב ?

לפעמים, הבעיות נובעות מחוסר התאמה של מערכות שונות בארגון, לפעמים יש דברים שמתנגשים זה בזה, ולא תמיד עובדי הארגון מודעים לבעיות כאלו. בנוסף, כולנו בני אדם וסביר להניח שקורים טעויות, לוחצים על ביצוע פעולה מסוימת (ללא כוונה, רק מחוסר ידיעה), וזה גורם נזק כזה או אחר, או מביא למחיקת נתונים. לכן חשוב שתקבלו הדרכה נרחבת על סדר ואופן ביצוע פעולות שונות, בנוסף לעזרה צמודה.

איך מתבצעת פתיחת קריאה במערכת ה- HelpDesk שלנו ?

היום הכל ממוחשב, תוכלו לפתוח קריאה ולעקוב אחרי הסטאטוס שלה באמצעות חיבור פשוט לאינטרנט מכל מקום, אין צורך יותר בהמתנה ליד קו טלפון. הכל ב"זמן אמת".

אנו נשמח לספק פתרון אפקטיבי על סמך ניסיוננו הרב בתיקון תקלות, תוך תפיסה רחבה והבנה איך עובד הארגון כולו מול מערכות המחשוב.

יצירת קשר

בכל שאלה נא לפנות לטלפון 054-46-27-277 או דרך טופס יצירת קשר. השאר פרטים וטכנאי מחשבים יתקשר אליך באופן מיידי!

    Back to top button