מי אנחנו

שירותי התקנה ומשלוח

שירותי משלוח, התקנה והדגמה באתר הלקוח

השם LEONSKYPC משויך על ידי הלקוחות שלנו עם איכות, שירות ייחודי אחראיות ברזל עבור כל סדרה של מחשבים המותג שלנו.

איי-טי סמארט מייצרת מחשבי LEONSKYPC ומתקינה תוכנה, לכן אנו מכירים את המערכות שלנו בצורה מושלמת. אם אתה זקוק לעזרה או צריך ייעוץ כדי ללמוד כיצד להשתמש ב- LEONSKYPC שלך בצורה מלאה ביותר, אנחנו תמיד לשירותך.

איי-טי סמארט עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי ללקוחותיה. בכל שאלה או נושא ניתן לפנות לאחד ממוקדי השירות, או למלאות טופס פנייה דרך האתר.

  • מוקד שירות לקוחות ומכירות: 054-46-27-277

  • מוקד יעוץ טכני ושירותי תמיכה: 054-7-588-234

המוקדים פעילים בימים:

  • ימים א' – ה': 09.00 עד 19.00
  • יום ו': 08.00 עד 14.00

משלוח וחיבור

באתר שלנו ניתן לבצע רכישת מחשב מוכן מסידרות שלנו או להרכיב מחשב בהתאמה אישית דרך מערכת הרכבת מחשב שלנו עם משלוח עד הבית. מרכז ההרכבות והבקרת איכות שלנו פעילים בימים אלו.

  • ללא התקנה וחיבור

במידה והנך מזמין משלוח ע"י חברות שליחות, תצטרך להתקין ולחבר את המחשב בעצמך.

  • התקנה, חיבור והדגמה

בעת אספקת ההזמנה שלך, מומחים של LEONSKYPC יבצעו בדיקת התצורה, יעשו התקנה ויחברו את המחשב בבית או משרד שלך! אנו נציג בפניך את מערכת שלמה, ונבצע הדגמה מלאה של המערכת כולה (שירות זה זמין רק לתושבי מרכז הארץ, אשדוד ונתניה).


שליחים מקצועיים

משלוחים של LEONSKYPC מתבצעים על ידי שליחים מקצועיים, אשר כבר הביאו למאות לקוחות את המחשבים שלהם בזמן הרצוי ובאופן בטוח לחלוטין. כל משלוח תוכנן על ידינו בנפרד, תוך התחשבות ברצונותיך ככל האפשר. אנו לוקחים בחשבון את מגבלות הזמן ומיקום של כל לקוח, ופקטורים רבים אחרים, כדי לרצות את הלקוחות. אנו מבטיחים אספקה באיכות גבוהה ומהירה של המחשבים שלנו.

אנו מציעים להזמין את שירות משלוח חינם, כדי לא לבזבז זמנך בנסיעות.


חיבור והדגמה

בעת אספקת ההזמנה שלך, מומחים של LEONSKYPC יבצעו בדיקת התצורה, יעשו התקנה ויחברו את המחשב בבית או משרד שלך! אנו נציג בפניך את מערכת שלמה, ונבצע הדגמה מלאה של המערכת כולה.

השירות כולל:

  • הסרת כל רכיבים מהאריזה
  • בדיקה חיצונית ופנימית של כל הרכיבים
  • חיבור של רכיבים עיקריים (צג, מקלדת, עכבר, מערכת רמקול)
  • בדיקת המערכת והפעלה הראשונה שלה
  • אימות התצורה הנכונה בהתאם להזמנה

הרשמה לשירות

אם יש לך שאלות על תיקון, שדרוג, תחזוקה ותמיכה טכנית, פשוט מלא את הטופס הבא והמומחים שלנו יצרו אתך קשר בקרוב!


    אחריות ושירות

    לקוחות אשר נתקלו אי פעם בתיקון אחריות של מחשב אישי יעריכו את השירות שאנו מציעים. אז, מה ההבדל בין אחריות הברזל שלנו ב- ®LeonSkyPC מחברות אחרות?

    על כל מחשבים ®LeonSkyPC אנו נותנים אחריות של 3 שנים לחומרה בלבד עם שירות ללא תשלום במעבדת שירות שלנו לתקופה של 1 ל- 3 שנים. כמו כן, קיים אצלנו שירות הכולל ביקור של טכנאי מומחה באזור מרכז הארץ. הטכנאי יכול להחליף חלקים במחשבך באופן מיידי במקרה של תקלה. התנאים וההגבלות השירות תלויים בהסכם התחזוקה!

    *לקוחות אשר נתקלו אי פעם בתיקון אחריות של המחשב יעריכו את השירות הנ"ל.

    הצג/י עוד
    Back to top button