שירותי מעבדה ותיקון מחשבים

שחזור מידע מקצועי

שרותי שחזור נתונים מכל סוגי המדיה הדיגיטלית: 054-46-27-277.

המחשב התקלקל ונמחקו הקבצים? הדיסק הקשיח נמחק? מחקתם בטעות קבצים חשובים? אז זקוקים לשחזור מידע?

מידע העסק המאוחסן במחשבים או בשרתים, הינו המרכיב החשוב ביותר בכל עסק וחברה ואיבוד אותו מידע יכול להוביל לתוצאות הרסניות בעסק.

אחד החששות הגדולים ביותר של בעל עסק הוא לאבד מידע העסקי חיוני לתפקוד היום יומי של העסק. מידע כמו: רשימת חייבים, תוכנת ניהול חשבונות, מידע עסקי סודי, היכולת לתקשר במייל או לעבוד על מסמכי אופיס – כלי עבודה יום יומיים בעסק.

שיחזור-מידע

איי-טי סמארט שירותי מחשוב ומחלקת SMART-BACKUP מציעים שירות בשחזור מידע מקצועי ובשחזור קבצים מכל סוגי המדיה הדיגיטלית.

השירות המספק פתרונות מתקדמים ויצירתיים לשחזור והצלת תנונים ללקוחות עסקיים ופרטיים. פיתרונות המשלבים חומרה ותוכנה ומהווים פריצת דרך בתחום השחזור המאפשרים אבחון מהיר ופתרון  תקלות  בצורה יעילה וחסכונית עבור לקוחותינו.

אנו מטפלים בכל סוגי השחזורים: שרתי RAID, דיסקים קשיחים, תקליטורים, כרטיסי SD ו- microSD, מצלמות דיגיטליות, קלטות גיבוי, עובדים עם כלל מערכות ההפעלה, שחזור דיסקים תקולים, שחזור שרתים ועוד

אנו משחזרים באופן קבוע מידע מכוננים קשיחים עם התקלות הבאות:

  • נזק פיזי (הכונן משמיע רעשים ונקישות ואינו מזוהה על ידי המחשב)
  • נזק למערכת ההפעלה ( מחיצות שאינן נגישות,תיקיות שנעלמו, מערכת הפעלה שאינה עולה)
  • כונן שהפסיק לפעול כתוצאה מנפילהאו חבטה
  • מתקפת וירוסים
  • אובדן מידע כתוצאה מפירמוט/מחיקה
  • נזק הנגרם כתוצאה מקצר חשמלי או נפילת מתח
  • כונן הנעול על ידי סיסמא

שרותי שחזור נתונים:

  • שחזור דיסק קשיח
  • שחזור מערכות Raid
  • שחזור כרטיסי זיכרון
  • שחזור נתונים משרתים
  • שחזור דיסק און קי (ON-KEY)
  • שחזור מערכות לינוקס/יוניקס (Windows)/נובל/מקינטוש (macOS)
  • שחזור תקליטורי CD/DVD  
  • שחזור דיסקים מוצפנים/נעולים

למה אנחנו ?

  • לא שחזרנו – לא משלמים! אנו נשלח לך רשימת קבצים ששוחזרו ורק לאחר שתאשר שהקבצים הדרושים לך אכן שוחזרו, תחויב בגין השחזור
  • אבחון מהיר ללא תוספת תשלום (תלוי במצב ונפח הדיסק)
  • בדיקה חינם!
  • אנחנו מעבדה לתיקוני מחשב עד רמת הרכיב אז יש לנו ידע לתקן את הבעיות אלקטרוניקה של הדיסק!
  • 95% הצלחה בשחזורים 
  • מעקב און ליין דרך האתר על התקדמות השחזור 

חשוב ביותר – חובה לגבות !

ראשית נברר מהו המידע החשוב בעסק? זהו המידע שבלעדיו העסק יתקשה מאוד לתפקד או לא יוכל לתפקד כלל. בארגונים הגדולים נאתר אדם אחד מכל מחלקה שמכיר את המחלקה בה הוא עובד, את התוכנות הנמצאות בשימוש ואת הנתונים.
אדם זה יכול לומר לנו בד"כ מה הם היישומים הקריטיים לעבודת המחלקה, ומה יגרום במקרה של נפילת המערכת לקושי תפקודי במחלקה.
בעסקים קטנים נבקש לברר את אותו מידע עם בעל העסק או עם האדם שאחראי על המחשוב.

נשאל כמה זמן עבודה (כמות מידע) העסק מוכן לאבד בצורה שלא תשפיע מהותית על תפקודו (שעה, שעתיים, יום עבודה, יומיים) ? הדבר תלוי בכמות המידע המוזן למערכות המחשוב ובחיוניותו. ישנם עסקים שאיבוד שעת עבודה היא איבוד כמות נתונים שאינה נסבלת. ובאחרים איבוד מידע של יום עבודה הוא בתחום הסביר מאחר וכמות הנתונים שמוזנת למערכת ביום עבודה לא גדולה מידי או חשובה מספיק וניתנת לשחזור על ידי הקלדה מחדש בזמן סביר.

מקובל לבצע גיבוי כ- 5 או 6 פעמים – אחת לכל יום עבודה כולל את הגיבוי כללי (אם צריך) בסופ"ש. מומלץ לגבות בכל יום על מדיה נפרדת (אחת לימי א' אחת ל ב' וכו'). יש הנוהגים להכין מדיה נוספת שבועית, ויש אף המחמירים ולהם מדיה נפרדת לכל יום למשך חודש ימים.
לעיתים נידרש לבצע גיבוי יזום בזמן שאינו חלק משגרת הגיבויים. לדוגמה גיבוי לפני עדכון גדול למסד נתונים ו/או שינויים משמעותיים במערכת המידע (עדכוני תוכנה וכו').

סוגי הגיבוי הנדרשים:

  • גיבוי מלא (Full Backup) – גיבוי מלא הוא גיבוי של כל החומר שהוגדר.
  • גיבוי שינויים (Differential Backup) – גיבוי שינויים הוא גיבוי של כל שינוי שבוצע בנתונים מאז הגיבוי המלא האחרון.
  • גיבוי מצטבר (Incremental Backup) – גיבוי מצטבר הוא גיבוי של שינויים מאז הגיבוי המצטבר האחרון.

ניהול גיבוים

אנו נגדיר עבורכם את מערכת הגיבוי ונבצע את התקנה והטמעה בשיתוף עם הגורמים הנוגעים בדבר בעסק. נמנה יחד איתכם אדם בעסק שתפקידו יהיה להחליף את המדיה בכל סוף גיבוי ולבדוק בקובץ הלוג (רישום המתבצע במחשב) האם הגיבוי בוצע באופן תקין. מחלקת המחשוב / אחראי המחשוב ביחד איתנו נדאג להכשיר אדם זה לתפקידו. חובה לתת תפקיד זה לעובד אחד ולא יותר (ניתן לקבוע אדם נוסף ממלא מקום לאותו עובד). ככל שמספר האנשים ה"אחראים" לגיבוי גדלים, כך גוברים הסיכויים שהמידע ישתבש בדרך והתוצאה היא שנשאר ללא גיבויים ביום שנזדקק להם.


 

יצירת קשר

איי-טי סמארט עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי ללקוחותיה.
נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל עניין.

מוקד טלפוני: 054-46-27-277

א`-ה` 08:00-19:00

ו` 09:00-16:00

הודעות וואטסאפ: 054-7-588-234

יצירת קשר אונליין

 

    שם (חובה)

    טלפון (חובה)

    דגם דיסק

    נפח דיסק

    הוראות לשיחזור

    הצג/י עוד
    Back to top button