שירותי מחשוב

שדרוג מחשבים ניידים

שדרוג ומודרניזציה למחשבים ניידים ולפטופים מכל דגם

רק אתמול היית מרוצה מהמחשב הנייד החדש, שעמד במלואו בכל הדרישות וכבר היום האיטיות שלו מרגיזה אותך: התוכנות נטענות לאט מידי, ואין רמה סבירה של ביצועים במשחקים חדשים. עם זאת, אין סיבה לזרוק את המחשב הנייד שלך ולחלום על אחד חדש, כי במקרים מסוימים זה קל וזול יותר לשדרג את המחשב הנייד, ובכך לשפר את הביצועים שלו.

יש מלא מאמרים ברשת על האצת העבודה של המחשב הנייד, אבל רובם מספרים רק על מרכיב אחד של העניין – התוכנה. בחומרים כאלה מציעים לנקות את הרישום (Registry) של מערכת, להגדיר את המערכת ההפעלה ואפילו לאחות את הכונן הקשיח. אין ספק, צעדים אלה יעזרו להאיץ קצת את העבודה של המחשב הנייד שלך, אבל פתרון היעיל באמת הוא שדרוג של המחשב. ניתן לחפור לתוך הרישום של Windows כמה שתרצה, אבל אם המשחק החדש דורש יותר זיכרון (RAM) ממה שיש במחשב אז אפשר לפתור את הבעיה רק בדרך אחת – להוסיף זיכרון ללפטופ שלך. לכן, במאמר זה אשקול את האפשרויות היעילות ביותר להאיץ את הפעולה של הלפטופ, כי למזלנו, מחשבים הניידים רבים עדיין ניתן לשדרג.

האם אתם רוצים שאפליקציות, יישומים ותוכנות ייפתחו בקליק אחד של עכבר? האם אתם רוצים שמשחקים משוכללים וקרובים באופן מופלא למציאות, יופעלו מהר?
האם אתם רוצים לקבל מלאו היכולות והביצועים בזמן המשחק ולא לכעוס על מחשבכם, במידה וגיליתם באופן מפתיע שעקב תגובה איטית של מחשב לא פגעתם במטרה (במקרה יותר גרוע, לא הספקתם להגיב, וכבר הרגו את הגיבור שלכם? אווופססס…)

אם תשובתכם חיובית, אז יש לכם שתי אפשרויות:

1. אפשרות ראשונה והכי פשוטה – קניית מחשב נייד חדש.

הפתרון הפשוט ביותר ובאותו זמן הקיצוני ביותר לבעיה זו יהיה רכישת מחשב נייד חדש. לא, זה לא בדיחה – לפעמים אין טעם לשדרג את הלפטופ שלך. לדוגמה, מדובר על מחשב נייד מאוד ישן, לפטופ עם בעיות חומרה או המקרה עם מחשבים ניידים, אשר לא ניתן לשדרג. בדרך כלל סוג כזה של לפטופים אולטרה-בוקים, מחשבים ניידים עם מקלדות נשלפות ומחשבים ניידים היברידיים, אשר ניתן לסובב את התצוגה שלהם ב-360 מעלות. בדרך כלל, במכשירים כאלה הזיכרון (RAM) כבר מולחם על לוח האם. ואם כמות זיכרון RAM הוא 8 GB, אז זה לנצח. לכן, לדוגמה, באולטרה-בוק Acer Swift 7 אנחנו יכולים להחליף רק שני רכיבים: SSD של M.2 2242, המחובר באמצעות ממשק (SATA 6 GB לשנייה), ובקר רשת M.2 2230.

בנוסף, ישנם דגמים של מחשבים ניידים שעשויים להיות משודרגים, אבל ללא כישורים מסוימים וציוד מיוחד זה לא כל כך קל. כמו למשל מחשבים של Microsoft מדגמים Surface Book או Surface Laptop החדש נחשבים למחשבים כמעט בלתי ניתן לתיקון. לא כל מרכז שירות מספק את שירותי תיקון עבור מכשיר זה – העיצוב של Microsoft Surface קשה מאוד לפרק, וזה חייב להיעשות אם רוצים לתקן אותו או להחליף רכיב כלשהו בו. כתוצאה מכך, לאחר זמן מסוים המכשיר יהפוך לחסר תועלת.

לפיכך, אם יש בבעלותך את Microsoft Surface והוא צריך תיקן, יש מיד לפנות למומחים במרכז מחשבים מקצועי שיכול לתקן מכשירים מורכבים כאלה ויש לו במלאי רכיבים מקוריים עבור המכשיר "חכם" שלך.

מכל האמור לעיל, אנו מסיקים: שדרוג מחשבים ניידים הוא תמיד מקרה אישי אבל אפשרי. לגבי מחשבים עבור משחקים, אנו ממליצים על הפעולות הבאות: אם אתה רוצה שהמחשב יישאר רלוונטי במשך זמן רב, כדי לקנות מחשב נייד המודרני ביותר בעט הרכישה או לקנות מחשב נייד עם היכולת לשדרג את המערכת כוננים ואת זיכרון (RAM). החלפת רכיבים אחרים זה הרבה יותר מסובך.

2. אפשרות שנייה – שדרוג מחשב נייד או לפטופ. זאת אומרת, תשלמו רק חלק מן המחיר, אך תשפרו ביצועים ויכולות של מחשב ישן באופן כזה שלא תבדילו אותו ממחשב חדש.

תהליך השדרוג (Upgrade) הינו החלפת חלקים מסויימים של הלפטופ לחדשים וחזקים יותר עם אלגוריטמים חדשים, יעילים יותר, דבר אשר מתבטא בטכנולוגיות חדישות של החלקים.

מה ניתן לשפר במחשב נייד?

באופן כללי, ניתן להחליף כמעט כל רכיב במחשב נייד. נכון, לא תמיד ניתן לבצע את זה בבית. לא תמיד שדרוג המחשב נייד הוא תעסוקה חסכונית, אבל לעתים קרובות – חסרת תועלת ומסוכנת. מאז הנושא המרכזי של שדרוג מחשבה נייד הוא מודרניזציה שיכולה להגדיל את הביצועים של המכשיר. נשקול את האפשרות של החלפת רכיבים שמשפיעים על הרמה הכללית של הביצועים של מחשב הנייד או הלפטופ שלך.

בנוסף, בכמה לפטופים עדיין מתקינים כוננים אופטיים, אשר היום חסרי תועלת לחלוטין. במקום זאת, ניתן להתקין כונן 2.5 אינץ' נוסף. אך זה דורש מתאם מיוחד.

דרך נוספת של שדרוג הלפטופ היא אופטימיזציה של היעילות של מערכת הקירור שלו. כמובן, את הקולר של המכשיר צריך להישמר נקי, מעת לעת להחליף את הדבק תרמית. הניסיון מראה כי גם במחשבים יקרים לעתים קרובות משתמשים ממשק ניהול חום באיכות בינונית.

אז איך עושים שדרוג נכון ואופטימלי?

יש דברים שאתה מתחבר אליהם מאוד, ואת הלפטופ האהוב עליך הוא אחד מהדברים האלה. עם זאת, תמיד מגיע הרגע כאשר הגוף, המקלדת ואת המסך של המכשיר עדיין מתאימים לך, אבל רמת הביצועים מתחילה להיות איטית מידי. כאשר אין רצון (או אפשרות) לקנות מחשב נייד חדש, השדרוג יכול להיות הפתרון החלופי ומשתלם. לצערנו, לא כל המחשבים הניידים משודרגים בקלות ופשטות. החלפת המעבד וכרטיס המסך אפשרית רק במספר מקרים, כך שהמשתמש (ולא תמיד) בעיקר יכול להתקין יותר זיכרון (RAM) ולהחליף את הדיסק רגיל (HDD) לכונן מהיר יותר. התקנת כונן פלאש (SSD) תעזור אפילו למחשב נייד ישן מאוד. לעומת כונן קשיח, כונן SSD באמת מאפשר להשיג ביצועים טובים יותר במשימות הקשורות בשימור דיגיטלי, עיבוד תמונה וטיוח וידאו. הדבר הכי נעים בעבודה עם SSD הוא טעינה מהירה של מערכת ההפעלה, תוכנות ואפליקציות.

אבל כדי שמודרניזציה תעבור בהצלחה, אנחנו מומלצים ליצור קשר עם מומחים שלנו ואז תקבל ייעוץ מקצועי על האפשרות של שדרוג המחשב הנייד שלך, ולאחר מכן לעבור את תהליך המודרניזציה במרכז השירות איי-טי סמארט לתיקון ותצורה של מחשבים ניידים ולפטופים מכל סוג.

  •  לכל סוגי שדרוג ורכישה של כל חלק וציוד – אנו תמיד נותנים אחריות!

 

יצירת קשר

בכל שאלה נא לפנות לטלפון 054-46-27-277 או דרך טופס יצירת קשר.

בקשה לקבלת הצעת מחיר לשדרוג מחשב נייד או לפטופ

השאר פרטים וטכנאי מחשבים יתקשר אליך באופן מיידי!

 

    שם (חובה)

    עיר (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    דגם מחשב

    מפרט מחשב

    תוכן ההודעה

    הצג/י עוד

    שירותים דומים

    Back to top button