שירות לעסקים

טכנאי רשתות ומחשבים לעסקים

שירותי מחשוב ושירותי טכנאי לעסקים: 054-46-27-277

שירותי טכנאי מחשביםמחשבים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, וזה נכון לא רק לגבי אנשים שכל העבודה שלהם היא וירטואלית. יש הרבה אנשים שעוסקים בתחומים כמו: רפואה, עריכת דין וכדומה וגם הם לא יוכלו לדמיין את חייהם ללא מחשב. זה נשמע לכם מוכר כי גם אתם קמים בבוקר ולפני הכול מפעילים את המחשב? אם כך, אתם בוודאי לא יכולים לסבול את העובדה שהמחשב שלכם פתאום התחיל לעבוד פחות טוב. אם אתם חיים או עובדים בפתח תקווה וסביבה או במרכז הארץ אנחנו הכתובת הטובה ביותר שלכם לתיקון המחשב, כי יש לנו ניסיון של שנים בתחום.

מה קרה למחשב?

אחת מהסיבות העיקריות להזמנת שירותיו של טכנאי מחשבים היא, קודם כל, להבין מה הבעיה. האם מדובר על:

  • בעיית חומרה?

  • בעיית תוכנה?

  • בעיית תקשורת?

  • מחשב לא נדלק?

  • מחשב לא מדפיס?

  • מחשב לא שולח מיילים?

לפני הכול תפקידו של הטכנאי הוא לאתר את הבעיה, כי ללא איתור התקלה אין כל אפשרות לתקן אותה. יש הבדל בין תקלות חומרה, תקלות תקשורת ותקלות תוכנה, והדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין איפה בדיוק נמצאת הבעיה. לאחר מכן יתבצע מחקר למה הופיעה התקלה ובשלב השלישי יתבצע תהליך כדי לתקן את הבעיה.

מתי להזמין טכנאי?

לגלות שיש בעיה במחשב זה אחד מהדברים שפחות נעים להתמודד איתם, והסיבה לכך היא שכולנו תלויים כל כך במחשבים שלנו. יש מי שעובד עם המחשב ואילו אחרים פשוט גולשים בעזרתו באינטרנט להנאתם, אך מה שבטוח, זה שכשיש בעיה במחשב צריך לתקן אותה. זה שתחכו זה לא מה שיעזור לתיקון המחשב, כי לרוב הבעיה לא חולפת מעצמה, ואתם מוזמנים ליצור עימי קשר כדי שאגיע לתת לכם שירות מקצועי בתחום.

זה לא משנה אם מדובר על המחשב הביתי שאינו עובד או על המחשב המשרדי, כי בכל מקרה אין טעם לדחות את הטיפול בתקלה. כדאי להזמין טכנאי במקרים כמו:

  • המחשב עושה רעשים מוזרים או צפצופים
  • נשלח הודעת שגיאה בכל פרק זמן מסוים
  • המסך כחול או המחשב לא מגיב
  • הגלישה איטית מידי
  • המחשב לא נכבה או נכבה באופן עצמאי
  • מקרים נוספים ותקלות אחרות שאינן נפתרות מעצמן

בכל המקרה האלה, ובעוד רבים אחרים, אוכל לתת לכם שירות מצוין ואתם מוזמנים לפנות אלי בכל עת.

הגעתם לאיי-טי סמארט שירותי מחשוב ומעבדת מחשבים

בחברתנו תוכלו למצוא טכנאי מחשבים מקצועיים, מיומנים ומובילים בתחומם.

כל טכנאי המחשבים ורשתות תקשורת בחברת איי-טי סמארט במחלקת תמיכה ותחזוקה למחשבים ורשתות תקשורת, הינם בעלי שנות ניסיון רבות ומהווים חלק מצוות נרחב בעל ניסיון מוכח של מעל 10 שנים.

סוג המחשבים:

certified-webdot-digital

למה לפנות אל מקצוען בתחום המחשבים?

למרות שכל אדם יכול לפרסם את עצמו בתור טכנאי מחשבים בחולון שנותן שירות לאנשים פרטיים וללקוחות עסקיים, בפועל זה לא כך. טכנאי הוא אדם שלמד את התחום לעומק ושיודע איך מטפלים בבעיות מחשב שונות, והוא גם האדם שיוכל לעשות את העבודה בצורה מהירה יותר. זה נכון שעל תחום המחשבים אפשר לקרוא וללמוד בקלות אונליין, אך בין זה ובין ידע של שנים יש הבדל גדול ולכן עדיף להזמין את שירותיו של המומחה.

הבנת התקלה

אחד מהדברים הראשונים שצריך לעשות כדי לתקן מחשבים, זה להבין מה קרה. לא תמיד ברור למה המחשב:

  1. נכבה מעצמו
  2. לא מגיב
  3. עושה רעשים מוזרים
  4. עובד בצורה איטית מידי
  5. מלא בוירוסים, ספאם ופרסומות

לכן לפני הכול צריך להבין איפה נמצאת הבעיה והאם מדובר על תקלה בחומרה, בתוכנה או בתקשורת. זה בדיוק תפקידו של טכנאי המחשבים המקצועי, כי אחרי שהתקלה תובן אפשר יהיה להחליט איך מתמודדים איתה.

הסרת וירוסים בצורה נכונה

היום קל מאוד להוריד תוכנות שונות מהאינטרנט שהמטרה שלהן היא לנקות את המחשב מוירוסים שונים, אך בפועל לא כל אחד יוכל לעשות את זה. לא תמיד ברור איזו תוכנה תבצע את העבודה בצורה טובה יותר ומהי התוכנה שתתאים לבעיה שאיתה מנסים להתמודד. לכן לא כדאי לכם לנסות לתקן את המחשב לבד, אפילו לא אם מדובר על וירוסים שונים, כי מי שמומחה במחשבים יוכל לעשות זאת בצורה נכונה ובריאה יותר למחשב.

טכנאי מחשבים ושירות מקצועי

טכנאי המחשבים יוכלו לספק לכם מענה טלפוני, תמיכה טכנית, טיפול במחשב מרחוק ע"י השתלטות על המחשב, טיפול פיזי ובדיקת המחשב במעבדת המחשבים שלנו ואף להגיע לבית העסק שלכם ולתקן את התקלה בבית או במשרד הלקוח.

טכנאי המחשבים שלנו בעלי ניסיון מוכח, זאת אומר שהם ראו ונתקלו כבר בכלל התקלות האפשריות ולכן יוכלו לטפל בתקלות שלכם באופן מהיר ומידי ולחסוך לכם כסף רב בזמן עבודה.

בעבור כל תקלה תתבצע בדיקה יסודית ואבחון, ע"י טכנאי מחשבים מוסמך, ורק לאחר קבלת אישור הלקוח ועדכונו בעלויות, יתבצע התיקון.

איסוף מבית הלקוח

אנו מציעים שירות איסוף מבית הלקוח ישירות למעבדה (השירות כפוך לאזור האיסוף וכרוך בתשלום).

איזורי מתן שירות:

  • פתח תקווה וסביבההוד השרון, ראש העין, גבעתיים וסביבה, רמת גן וסביבה, הרצליה, כפר סבה, רעננה, תל אביב, קריית אונו בסביבה, בת ים, חולון, ראשון לציון וסביבה.

יצירת קשר

בכל שאלה נא לפנות לטלפון 054-46-27-277 או דרך טופס יצירת קשר. השאר פרטים וטכנאי מחשבים יתקשר אליך באופן מיידי!

    שם (חובה)

    עיר (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    דגם מחשב

    מפרט מחשב

    תוכן ההודעה

    הצג/י עוד
    Back to top button