מחשבים המוגנים Durabook

היתרונות של DURABOOK

שירות לקוחות טלפוני ורכישה: 054-46-27-277 - www.DURABOOK.co.il

מחשבי DURABOOK הם מחשבים ניידים וטאבלטים משוריינים ועמידים בפני אבק שאין שני להם. קו המחשבים המוגנים DURABOOK יעזור לכם לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים: מכשירים ייעודיים לשימוש מקצועי.

הטכנולוגיות המודרניות ביותר

Durabook משתמשת במעבדי Intel® של הדור האחרון וכמו גם ברכיבים בעלי ביצועים גבוהים והתקני תצוגה המתאפיינים בעיצוב קומפקטי. המהירות הגבוהה שלהעברת נתונים באמצעות Intel® Wi-Fi  וטכנולוגיית Bluetooth® מבטיחים עיבוד נתונים יעיל ללא עיכובים.

מחשבים קומפקטיים למטרות שונות

פיתחנו עיצוב קומפקטי של המחשבים ויחד עם זאת כללנו מגוון רחב של אפשרויות קישוריות מובנות על מנת למקסם את היעילות בתנאי עבודה קיצוניים. Durabook קובעת סטנדרטים חדשים עבור מחשבים ניידים מוגנים ומציעה את המוצרים הדקים והקלים ביותר מסוגם.

Dynavue® סקירה קצרה של התכונות

הטכנולוגיה המוגנת Dynavue® של Durabook מספקת את יחס הניגודיות הגבוה ביותר, המאפשר לבטל בוהק והשתקפויות, הדבר משפר את בהירות התמונה בזוויות השונות, כמו גם באור שמש בהיר או תאורה חלשה.

מסך מגע קיבולי מולטי טאצ' עם 10 נקודות מגע הכולל ארבעה סוגי מגע (כפפה, עט, מים, אצבע), הוא האופטימלי לשימוש במחשבים בפנים ובשטח.

מחשבים לכל סביבה

הודות לגוף החזק ביותר ובחירה מוקפדת ברכיבים של מחשבי Durabook , הם מותאמים באופן מושלם לכל סביבה. מחשבים אלה בעלי תעודת MIL-STD-810H, MIL-STD-461G תעודת  ANSI 12.12.01 C1D2  ורמת ההגנה מסוג IP  המספקת הגנה מפני מכות, נפילות וויברציות וכמו כן מאפשרת להשתמש במחשבים אלה בטווח רחב של טמפרטורות, מה שהופך אותם לאמינים מאי פעם.

  • הסמכת הצדדים השלישיים על פי הסטנדרטים של MIL-STD-810H  ו- IP  וכמו כן  ANSI/ISA  12.12.01  ו-  MIL-STD-416G/416F.
  • ביצועים מקסימליים בטמפרטורות קיצוניות: מ-30ᵒ- צלזיוס עד +60ᵒ צלזיוס.
  • הפיתרון האולטימטיבי לקירור ועבודה רציפה במצבים קריטיים.
  • המחשבים שפותחו תוך שימוש בחומרים בעלי ביצועים גבוהים ביותר להגנה מלאה.

אפשרויות בלתי מוגבלות להתאמה אישית

מוצרי Durabook הם בעלי עיצוב מודולרי כדי להקל על הוספת פונקציות חדשות. עבור מוצרים בהתאמה אישית, מוצע מגוון רחב של מודולים שונים. החל מלוחות (פלטות) וצגים וכלה במארזים, גישה אינדיבידואלית לצרכי הלקוח מבטיחה מהירות וחיסכון.

שירות מהיר ואמין

אנו שואפים לאיכות השירות הגבוהה ביותר ומציעים זמני ביצוע הקצרים ביותר, שירותים גמישים בהתאמה אישית בתוספת חבילת אחריות מלאה כדי לענות על צרכי לקוחותינו. לבחירתכם מספר חבילות אחריות עם רמות כיסוי שונות, המבטיחות שירות אמין לאחר המכירה.


הכירו את המחשבים המוגנים DURABOOK

טכנולוגיות ניידות המעניקות יתרון על פני מתחרים

הודות למומחים בעלי ניסיון מעל ל- 35 שנה העומדים לרשותנו, אנו יכולים להציע ללקוחות פתרונות חדשניים ויעילים ביותר, תוך התחשבות בצרכים הקיימים. השילוב בין ביצועים גבוהים, פונקציונליות וגישה אינדיבידואלית למתן שירות מאפשר לנו לספק פתרונות עסקיים יעודיים ופתרונות עבור סביבות קשות, המקלים על עבודתם של העובדים הניידים.

קו מוצרים שאין דומה לו של מוצרים מוגנים DURABOOK יסייע לכם להשיג בדיוק את מה שאתם מחפשים: מחשבים יעודיים לשימוש מקצועי.

הצג/י עוד
Back to top button