ביקורות למחשבים וחומרה

גיבוי ושחזור נתונים

כאשר מדליקים את המחשב, בין אם בבית ובין אם במשרד, מצפים שהכל יפעל כשורה. בשגרה כולנו מצפים למצוא כל פריט מידע וכל נתון אשר שמור במאגרי הזיכרון השונים, תקליטורים, כרטיסי זיכרון ומגוון אמצעים דיגיטליים. רק כאשר יש תקלה, פתאום אנו עשויים לגלות מדוע נחוצים פתרונות גיבוי. אם טרם נתתם דעתכם על החשיבות של גיבוי ושחזור נתונים, אל תחכו בהכרח שתהיה תקלה או קלקול. פנו עוד היום לחברת It Smart ותוכלו להבין אילו פתרונות גיבוי נתונים יתאימו לכם. כאשר הכונן עלול לקרוס ללא התראה, כדאי להביא בחשבון למשל גיבוי בענן. זה חשוב למדי לפרטיים אבל פי כמה וכמה חשוב כאשר ישנו גיבוי ענן לעסקים. ואם נתקלים בתקלה, It Smart יוכלו לסייע בפתרונות גיבוי ושחזור נתונים.

גיבוי נתונים

על מנת להבין מדוע גיבוי ושחזור נתונים חשובים כל כך, נתאר בקצרה כיצד הנתונים החשובים, לפעמים אפילו קריטיים, עשויים להיפגם. בין היתר, גיבוי נתונים חשוב מכיוון שהנתונים יכולים ליפול קורבן לווירוס זדוני שתוקף ללא התראה. גיבוי בענן חיוני מפני שגם כונן חדיש עלול לקרוס מסיבות שונות. גיבוי ענן לעסקים חשוב מפני שכל אחד עלול למחוק פריט מידע חשוב, מתוך טעות או ללא כוונה. גורמים מסוימים עלולים לחבל במידע במזיד, כך שחשוב שתהיה אפשרות של גיבוי ושחזור נתונים, למקרה הצורך.

גיבוי בענן

יש עוד סיבות לכך שפתרונות גיבוי ושחזור נתונים עשויים להידרש. למשל, גיבוי נתונים יוכל להציל את המצב אם נוצרה תקלה בשל נפילת מתח או חוסר סנכרון. גם תקלה פיזית, באחד מרכיבי המחשב או הרשת יכולים ליצור הרבה כאב ראש, עבור מי שלא דאג מבעוד מועד לפתרונות כגון גיבוי בענן. כדי שהעסק יוכל להתאושש מהר מתקלה או וירוס, כדי שמידע לא ילך לאיבוד, הקפידו על גיבוי ענן לעסקים. צריכים ליווי מקצועי בנושא גיבוי ושחזור נתונים? It Smart עומדים לרשותכם עם מיטב הפתרונות הטכנולוגיים וייעוץ כולל.

גיבוי ענן לעסקים

It Smart מתמחים בשירות עסקי ופרטי, גיבוי ושחזור נתונים במגוון סוגים. אם טרם השלמתם גיבוי נתונים ואתם צריכים לשחזר מידע מהכונן הקשיח, אם גיבוי בענן לא בוצע מסיבה כלשהי, אפשר לשחזר מידע מתוך כרטיסי SD. ניתן לשחזר מידע ולתקן מערכות הפעלה, לשלוף מידע מתקליטורים שניזוקו. לפתרונות גיבוי ענן לעסקים וכן גיבוי ושחזור נתונים בוחרים It Smart: תמיד לשירותכם, להצלת המידע והנתונים החשובים לכם כל כך.

הצג/י עוד

שירותים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Back to top button