שדרוג מחשב

שדרוג מערכת הפעלה

מדריך לשדרוג מערכת הפעלה Windows 11

Windows 11 ניתן בשדרוג חינם למכשירי Windows 10 זכאים (כולל מכשירים שכבר נמצאים בבעלותך). אנו שואפים לכך שרוב המכשירים הללו יתאימו, אך חלות דרישות מסוימות מבחינת החומרה/תוכנה וזמינות התכונות עשויה להשתנות לפי מכשיר. זמינות השדרוג ל- Windows 11 עבור מכשירי Surface עשויה להשתנות לפי יצרן הציוד המקורי, מפעיל הרשת הסלולרית או ספק השירות הסלולרי.

המכשירים צריכים להיות מחוברים לאינטרנט ו- Windows Update צריך לפעול בהם.‬ ייתכן שיחולו חיובים של ספק שירות האינטרנט. נדרשים Windows 10 בלבד. מהדורות מסוימות אינן זכאיות לשדרוג בחינם: Windows 7 Windows 8/8.1 ו- Windows RT/RT 8.1.

לקוחות פעילים של Software Assurance במסגרת רישוי רב-משתמשים יוכלו לשדרג ל- Windows 10 במסגרת מבצעים לארגונים, בנפרד מהצעה זו.‬‏‫ כדי לבדוק את התאימות ומידע חשוב נוסף בנוגע להתקנה, דבר בטלפון: 054-46-27-277 עם אחד הנציגים שלנו. אנחנו באיי-טי סמארט נעזור לך לעבור את השידרוג בדרך הקלה ביותר.

דרישות מערכת

אלו דרישות המערכת המינימליות להתקנת Windows 11 במחשב PC. אם המכשיר שלך אינו עומד בדרישות אלה, ייתכן שלא תוכל להתקין את Windows 11 במכשיר, ואולי תרצה לשקול קניית מחשב PC חדש. אם אינך בטוח אם מחשב ה-PC שלך עומד בדרישות אלו, תוכל לבדוק עם יצרן הציוד המקורי (OEM) או, אם ההתקן שלך כבר עובד עם Windows 10, תוכל להשתמש באפליקציית 'בדיקת בריאות מחשב' כדי להעריך את התאימות. שים לב כי אפליקציה זו אינה בודקת את הכרטיס הגרפי או את הצג, היות ורוב המכשירים התואמים עומדים בדרישות המפורטות להלן.

כדי לשדרג, המכשיר שלך צריך לעבוד עם Windows 10, גירסה 2004 ואילך. עדכונים ללא תשלום זמינים באמצעות Windows Update ב'הגדרות'>'עדכון ואבטחה'.

  • מעבד ‏1 ג'יגה-הרץ (GHz) או מהר יותר עם 2 ליבות או יותר במעבד 64 סיביות תואם או מערכת על שבב (SoC).
  • RAM 4 ג'יגה-בית (GB).
  • אחסון התקן אחסון של ‎64 GB או יותר. הערה: לפרטים נוספים, ראה בהמשך "מידע נוסף על נפח אחסון על מנת לשמור על Windows 11 עדכני".
  • קושחת מערכת UEFI, יכולת אתחול מאובטח. בדוק כאן לגבי מידע כיצד יתכן שמחשב ה-PC שלך יעמוד בדרישה זו.
  • TPM ‏Trusted Platform Module (TPM)‎ גירסה 2.0. בדוק כאן לגבי הוראות כיצד יתכן שמחשב ה-PC שלך יעמוד בדרישה זו.

  • כרטיס מסך תאימות ל-DirectX 12 ואילך, עם מנהל התקן WDDM 2.0.
  • צג צג באבחנה גבוהה (‎720p) עם מידה אלכסונית גדולה מ-9 אינץ', 8 סיביות לכל ערוץ צבע.
  • חיבור אינטרנט וחשבון Microsoft‏ Windows 11 Home דורש חיבור לאינטרנט וחשבון ‏Microsoft.
    קישוריות אינטרנט נדרשת גם להוצאת התקן מ-Windows 11 Home במצב S. קבל מידע נוסף כאן על מצב S.
    לכל מהדורות Windows 11, נדרשת גישה לאינטרנט על מנת לבצע עדכונים וכדי להוריד ולנצל תכונות מסוימות. עבור תכונות מסוימות נדרש חשבון Microsoft.

כדי לבדוק את התאימות ולדעת על העורות חשובות נא להוריד אפליקציה 'בדיקת בריאות מחשב' למחשב שלך ואז להפעיל בדיקה.

הוא ה- Windows שאתה מכיר, רק טוב יותר

Windows 11 כל-כך מוכר וקל לשימוש, שמיד תרגיש כמו מומחה. תפריט 'התחל' חזר בצורה מורחבת, ובנוסף, אנו נעביר את כל האפליקציות המוצמדות והפריטים המועדפים שלך, כך שהם ימתינו לך, זמינים לשימוש מיידי.

ניתן להפעיל את המערכת ולחדש את פעולתה במהירות, יש בה מספר רב יותר של תכונות אבטחה מובנות כדי לשמור על ביטחונך, והיא מיועדת לעבודה עם תוכנות ורכיבי חומרה שכבר יש ברשותך. זה שילוב של היתרונות מ – Windows 10.

אין ספק שגרסא זו של Windows תהיה הטובה ביותר מכל הגרסאות עד היום

האינטרנט שעובד כמוך

Windows 11 מגיע עם Microsoft Edge, דפדפן חדש לחלוטין שנועד לספק לך חוויה משופרת של גלישה באינטרנט. כתוב או הקלד הערות ישירות על-גבי דפי אינטרנט, ושתף את הדפים עם אנשים אחרים, קרא מאמרים מקוונים ללא הסחות דעת, ושמור את הפריטים המועדפים עליך לגישה אליהם במועד מאוחר יותר. ואם תפעיל את Cortana‏2, תיהנה מגישה מיידית לפעולות חשובות – כמו הזמנת מקומות במסעדות או בתי מלון או קריאת ביקורות – מבלי שתיאלץ לצאת מהדף שאתה נמצא בו.

להביא איזון לשולחן העבודה

Windows 11 מצויד בכלים קלים לשימוש שיכולים לסייע למטב את מרחב המסך ולמקסם את הפרודוקטיביות שלך. בשילוב עם מינוי Microsoft 365 או\ו תוכנת אופיס לוקאלית שום דבר לא יוכל לעצור בעדך מלהשלים את המשימות שלך.

למקד מחדש את תהליך העבודה

PowerPoint‏, Microsoft Edge‏, Microsoft Teams‏ – האפליקציות שאתה צריך עובדות בצורה חלקה עם כלים חדשים לריבוי משימות, כמו 'פריסות הצמדה', שולחנות עבודה וחוויה חדשה ואינטואיטיבית יותר של עגינה מחדש.

התוכן שלך, ערוך בצורה מושלמת

הצילומים האהובים עליך. חדשות מן העולם. משימת המטלות לביצוע של היום ומזג האוויר של מחר. ווידג'טים עוזרים לך למצוא את התוכן שחשוב לך. זה כל מה שאתה – תמיד במרחק החלקה.

חנות Windows היא המקום לכל מה שאתה צריך

הכר את חנות Windows החדשה – חוויית קנייה אחידה בכל מכשירי Windows 11. גלוש ברחבי החנות באמצעות המחשב, הטאבלט או הטלפון שלך, ורכוש בקלות תוכן דיגיטלי נפלא כולל אפליקציות, משחקים, מוסיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה.

אפליקציות נהדרות מגיעות מותקנות מראש‬! מגיע עם אפליקציות מובנות נהדרות כמו 'מפות', 'תמונות', 'דואר ולוח שנה', 'מוסיקה' ו'סרטים וטלוויזיה'.

המילה האחרונה בביצועי גיימינג במחשבי PC

שחק במשחקים החדשים ביותר, עם גרפיקה שמתחרה במציאות. שחק עם שחקנים בקונסולה. שחק תוך שימוש בציוד ההיקפי שאתה אוהב. כשזה מגיע למשחק בדרך שלך, עם Windows 11 זה ממש קורה.

מחשב PC שמתאים את עצמו אליך

עם מגוון רחב של מחשבים נייחים, תחנות עבודה, מחשבי גיימינג ומחשבים ניידים — בסגנונות, מחירים, תכונות וצורות שונים — תוכל בוודאי למצוא את ההתאמה הנכונה עם Windows 11.

יש שאלות או צריכים ייעוץ מקצועי?

בכל שאלה נא לפנות לטלפון 054-46-27-277 או דרך טופס יצירת קשר.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    חידה (חובה)

    הצג/י עוד
    Back to top button