שירותי מעבדה ותיקון מחשבים

תיקון מחשבים ניידים

שירותי תיקון למחשבים ניידים ולפטופים מכל דגם ומכל תקלה

המחשב הנייד שלכם לא עובד? אנו מבצעים תיקונים של מחשבים ניידים בכל רמות הקושי, במקום או במרכז השירות שלנו. יש לנו מחסן חלקים פרטי, וזה מאפשר תיקון מחשבים ניידים תוך זמן קצר במיוחד.

המומחים שלנו תוך זמן קצר יעזרו לכם לפתור את בעיות המחשב הנייד מכל סוג. נסיון רב ומיומנות של הטכנאים שלנו מבטיחים לכם איכות ואמינות של התיקון! אחריות על כל סוגי התיקונים!

אנחנו מבטיחים לכם איכות של כל העבודות שאנו מבצעים: אבחון ופיתרון בעיות מכל הסוגים, מניקוי מערכת הקירור והחלפה של מטריצת המסך, ועד לתיקון מאתגר של החלקים הפנימיים והחלפת השבב. אז אם אתם צריכים תיקון דחוף של מחשב נייד, מעבדת מחשבים איי-טי סמארט מציע לכם את השירותים המקצועיים שלנו.

המחשב הנייד עושה בעיות? התקשרו עכשיו: 054-46-27-277

תיקון מחשבים ניידים במעבדה

המחשב כבר אינו באחריות? הפתרון הוא במעבדת מחשבים נייחים וניידים פרטית !

מרכז שירות איי-טי סמארט מספק שירותי תיקון למחשבים ניידים ולפטופים מכל סוג ללקוחות פרטיים ועסקיים.

מרכז שירותי מחשוב איי-טי סמארט מחזיק מעבדת תיקון למחשבי אפל ומחשבים ניידים, ומשרתת את כל הלקוחות באזור פתח תקווה, השרון, תל אביב, בקעת אונו, בת ים, חולון, ראשון לציון וסביבה. במעבדתנו מתקנים מחשבים ניידים, לפטופים ונייחים מכל סוגי התקלות חומרה ותוחנה כולל תיקון לוחות עם ברמת רכיב.

אנו עובדים עם כל דגמי המחשבים הניידים

laptops-parts

המקצוענים שלנו, בעלי ידע מעמיק וניסיון רב בתחום המחשבים. אנחנו תמיד מסתכלים על הבעיה מצד הלקוח, ולכן יוכלו להתאים עבורכם פתרון יעיל, איכותי ומשתלם מבחינת המחיר. בחברתנו תקבלו יחס אישי, בגלל שאינטרסים של הלקוח עומדים אצלנו בסדרי עדיפויות הראשונים.

חברה שלנו במשך כמה שנים טובות מספקת שירות מעבדה מקצועית ושירותי תיקון ברמה גבוהה למחשבים ניידים וללפטופים בישראל. בתקופה זאת צברנו מספיק ניסיון כדי להבטיח תוצאות מצויינות תמידות לכל רמות קושי של טיפול בתקלות מחשב.

בין מגוון השירותים שמציעים בעלי מקצוע וטכנאים שלנו, נמצאים: תיקון תקלות תוכנה, פרמות מחשב והתקנת מערכת הפעלה, ניקוי וירוסים והתקנת אנטי וירוס, תיקון תקלות חומרה, הניקוי והחלפת גוף קירור או תיקון מערכת קירור, לרבות החלפת חלקים בנייד עצמו: מסך, דיסק קשיח, זכרון, קונקטורים, יציאות USB או HDMI. יחד עם זאת, חלק משירותים ועבודות יכולות להתבצע גם בבית או במשרד הלקוח.

כיצד נוכל לעזור עם תיקון מחשב הנייד שלך:

 

איך מבועצות העבודות:

  • בדיקת מערכת לאיתור תקלות: מחשב מגיע למעבדה או מהנדס שירות מגיע לביתכם או למשרדכם
  • על סמך תוצאות הבדיקה, נוצרת רשימת העבודות הנדרשות
  • המהנדס מתאם אתכם את היקף ועלות של כל העבודות הנדרשות
  • מקבלים אישור (טלפונית, דרך הודעת וואטסאפ, בפקס, או במייל) לתחילת התיקונים של המחשב הנייד
  • התשלום מתקבל בסוף העבודה

שירות הובלה למרכז התיקונים

נוחות הלקוח חשובה לנו, ואנחנו מבינים שזמנכם יקר. בזמן הנוח לכם, ולמקום שתבחרו – נשלח שליח ונקח את המחשב שלכם למרכז שירות בשביל תיקונו.

שירותי טכנאי באתר הלקוח

להזמנת המקצוען עד הבית, פשוט תציינו זאת בתבנית ההזמנה באתר שלנו, או בטלפון ההזמנות: 054-46-27-277. ותקבלו שירות טכני מקצועי בזמן הנוח לכם. תיקונים ועזרה עם המחשב – הם המקצוע שלנו, אותו אנחנו מבצעים באהבה ומבטיחים לכם איכות.


 

יצירת קשר

איי-טי סמארט עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי ללקוחותיה.
נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל עניין.

מוקד טלפוני: 054-46-27-277

א`-ה` 08:00-19:00

ו` 09:00-16:00

הודעות וואטסאפ: 054-7-588-234

יצירת קשר אונליין

    שם (חובה)

    עיר (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    דגם מחשב

    מפרט מחשב

    תוכן ההודעה

    הצג/י עוד
    Back to top button