שירותי מעבדה ותיקון מחשבים

תיקון מחשבים תעשייתיים

תיקון מחשבים תעשייתיים ומערכות ייעודיות

מחשבים תעשייתיים הם בדרך כלל מחשבים עם ארכיטקטורה ומערכת הפעלה סטנדרטיים, שנועדו לפתור משימות ייצור שונות. היקף היישום שלהם רחב למדי: שליטה על מכונות שונות, מערכי מדידה, ציוד רפואי, ממשקי אדם-מכונה ורבים אחרים. ההבדל העיקרי שלהם הוא במבנה, אשר תלוי בתחום השימוש. גורמי צורה שונים קובעים את צורת בנייתם, הם מסוגלים לפעול במגוון רחב של טמפרטורות והם בעלי רמה גבוהה של עמידות בפני לחות, אבק ורעידות.

בדרך כלל, מחשבים תעשייתיים הם מכשירים דיגיטליים בעלי מערכת הפעלה סטנדרטית המתוכנתת לבצע פעולות תעשייתיות שונות. התקנים בעלי רמת דיוק גבוהה כאלה משמשים כיום כמעט בכל סוגי הייצור.

מה יכול לגרום למחשב תעשייתי להתקלקל?

ככלל, הגורמים לקלקול הם שימוש במצבי הפעלה שונים או בלאי טבעי של הציוד. עם זאת, כל תקלת ציוד כאמור גורמת לא רק להוצאות כספיות גדולות עבור הארגון, אלא גם למצב חירום שעלול לעצור את כל תהליך הייצור.

סטייה מנורמות ההפעלה, עבודה 24/7 ובלאי טבעי הופכים אפילו את הציוד האמין ביותר לבלתי שמיש. וכידוע כל תקלה בתהליך הייצור –  מהווה מצב חריג הדורש תגובה מהירה מההנהלה. רכישה של ציוד חדש תמיד כרוכה בהוצאות כספיות גדולות, ולכן האופציה היעילה ביותר בסיטואציה זאת היא תיקון מחשבים תעשייתיים. עבודה מקצועית תחסוך לא רק זמן, אלא גם עד 50% מהכסף שלכם.

מרכז המחשבים IT-SMART מציע שירותי תיקון מחשבים תעשייתיים בישראל בזמן הקצר ביותר ובמחיר משתלם, בעלות של 30 עד 50 אחוז מעלותה של היחידה החדשה.

תיקון מחשבים תעשייתיים על ידי מומחים

תיקון באופן עצמאי של מחשבים תעשייתיים עלול להחמיר את הבעיות הקיימות. מדובר במקרה שמחייב טיפול של טכנאי במעבדה מקצועית: תיקון של מחשבים תעשייתיים מורכב מאוד ורק מהנדס אלקטרוניקה מסוגל לבצע אותו. המהנדסים שלנו תמיד מוכנים לעזור לצוות שלכם ולסייע בפתרון הבעיה המורכבת ביותר.

מרכז השירות שלנו מצויד בכל ציוד הבקרה והמדידה הדרוש. ברשותנו מחסן של חלקי חילוף מקוריים. אנחנו לא מפחדים לטפל בציוד שלכם אחרי תיקון "חובבני", מבצעים כיול בכל רמה של קושי ומלחימים שבבים בכל רמה. במהלך התיקון, הטכנאים שלנו יטפלו בבעיות שלא נראות לעין המאיימות על תפקוד המחשב התעשייתי בעתיד ויחליפו את כל החלקים הפגומים והישנים. השתמשו ביכולות של המעבדה שלנו כדי לשחזר ולהאריך את חיי הציוד שלכם!

המהנדסים וטכנאי המחשבים שלנו צברו ניסיון רב בתחום זה. אנשי המקצוע שלנו עוברים השתלמויות  על בסיס קבע במפעלים המייצרים אלקטרוניקה תעשייתית.

היתרונות הבלתי מעורערים שלנו הם:

  • שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד;
  • אחריות לכל סוגי העבודה;
  • האפשרות של אבחון ראשוני ובדיקת יכולת תיקון הציוד בקו ייצור שלכם;
  • אנו מבצעים תיקון של מחשבים תעשייתיים ברמת הרכיבים תוך שימוש בציוד מתקדם והמדויק ביותר בלבד;
  • שחזור של לוחות פגומים;
  • הסרת כשלים אלקטרוניים;
  • העתקה והקלטה של קושחת השבב;
  • פירמוט ותכנות;
  • שחזור של ציוד מיושן של כל המותגים, כולל אלה שהייצור שלהם הופסק;
  • מחסן חלקי חילוף משלנו;
  • תחזוקה טכנית שוטפת של המחשים;
  • שחזר נתונים מהכונן הקשיח.

אם יש לכם שאלות נוספות, באפשרותכם לפנות אלינו בטלפון: 054-46-27-277. המומחים שלנו תמיד מוכנים לייעץ לכם במהלך שעות העבודה. כמו כן, באפשרותכם להשתמש בטופס התקשרות (ראה מטה).


יצירת קשר

איי-טי סמארט עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי ללקוחותיה.
נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל עניין.

מוקד טלפוני: 054-46-27-277

א`-ה` 08:00-19:00

ו` 09:00-16:00

הודעות וואטסאפ: 054-7-588-234

יצירת קשר אונליין

    שם (חובה)

    עיר (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    דגם מחשב

    מפרט מחשב

    תוכן ההודעה

    הצג/י עוד
    Back to top button