ביקורות למחשבים וחומרה

בונים מחשב גיימינג למשחק Anthem

מדריך לבניית מחשב גיימינג מומלץ למשחק Anthem

אכן, המשחק המחשב Anthem הוא ממש טוב, אבל גם את המערכות המובילות לא מתמודדות עם המשחק הזה, במיוחד בהגדרות מקסימליות. אם למחשב שלך אין ביצועים מטורפים, זה הגיוני לא לבחור בהגדרות אולטרה, כי המשחק נראה מושלם גם על הגדרות נמוכות יותר. בסקירה זו, ננתח בפירוט את ההגדרות הגרפיות של Anthem, אשר יאפשר לך לקבל את קצב המסגרת (FPS) הרצוי מבלי להקריב את איכות התמונה. אנו נשקול גם את החומרה הדרושה למשחק נוח, בהתאם לרזולוציית המסך. יאללה!

  • חשוב: הקפד להפעיל את מנהלי ההתקנים הנוכחיים.
  • חשוב יותר: לא להתייאש אם אתה לא מקבל 60 FPS במצב יציב. לפי הפורומים, הבעיה זו יש כמעט לכל גיימר.
  • בתור התחלה, אני אומר כי גם הבעלים של RTX 2080 Ti לא מקבלים 60 FPS ב- K4 בהגדרות אולטרה.

בוחרים את התצורה האופטימלית עבור המחשב

הינה הדרישות המערכת של Anthem:

  • דרישות מערכת מינימליות

  • דרישות מערכת מומלצות

אנחנו לא נגביל את עצמנו עם דרישות מערכת אלה, כי כדי לקבל את הקצב 60 FPS הרצוי נצטרך משהו חזק יותר.


  • הגדרות נמוכות 1080p

רוב המעבדים וכרטיסי מסך עובדים טוב ב- 1080p בהגדרות המינימום. כרטיסי מסך 570 RX או GTX TI1050 הם בקושי מתאימים עבור גיימינג ב- 60 FPS, אז אנחנו ממליצים לפחות את GTX 1060, AMD RX 580, GTX 1060 או 590 RX עבור גיימינג ב- 60 FPS.

קצת על המעבדים: תדירות השעון חשובה ב- Anthem. כמובן, אתה יכול לשחק על Core i3-8100 בשילוב עם כרטיס וידאו טוב, אבל הביצועים במקרה זה ירדו. אם המהרה (overclocking) היא לא מוכרת לך, אז אתה צריך לשים לב על Intel Core i5-9400f או AMD R5 2600X – איתם אפשר לקבל את הביצועים היציבים ביותר ברזולוציה זו ועם הגדרות אלה.


  • הגדרות גבוהות ואולטרה 1080p

ה- RTX 2060,  GTX 1070 ו- RTX 1660 Ti מספקים ביצועים דומים, כך שניתן יהיה להמליץ עליהם להגדרות גבוהות / אולטרה ב- 1080p. אתם יכולים אפילו להגיע ל- 1440p ולהגדיר את ההגדרות הממוצע, אבל אז תשכחו על 60 FPS. בכל מקרה, הגורם המכריע בבחירה בין GTX או RTX יהיה המחיר – כדי לקחת את מה שאתם יכולים להרשות לעצמך. טכנולוגיית המעקב קרניים אינה תומכת במשחק עדיין, ו- DLSS הזמין במשחק מטשטש את התמונה.

שוב, ביצועי המעבד חשובים מאוד: מכיוון שאנו כבר משחקים בהגדרות גבוהות / אולטרה, אנחנו ממליצים לכם לרכוש מעבד עם תדר בסיס של לפחות 4.3GHz ומעלה – עם i5-9600K או i7-8700K, לדוגמה, הוא יאפשר משחק טוב.


  • הגדרות גבוהות ואולטרה 1440p

RTX 2070 ו- i7-8700K הם הדרך הישירה ל- 60 FPS ב- 1440p. אל תשכחו כי במקרה שלנו, תדר שעון מעבד גבוה הוא הרבה יותר חשוב מאשר מספר הליבות. מכיוון שאנחנו כבר מדברים על הרכבות היי-אנד, אפשר לדבר כיצד לחסוך קצת. לדוגמה, קניית i7-9700K, אשר 5% מהר יותר מאשר i7-8700K, נשלם יותר מדי עבור עלייה קטנה בביצועים. עדיף לחסוך כסף ולהישאר עם i7-8700K, אשר יש לו בערך את אותו תדר בסיס, כמו גם אפשרויות המהרה מעולים, וניתן למצוא אותו זול יותר. אבל, אם באזור שלך את המחיר עבור Core i7-9700K הוא דומה ל- i7-8700K או קצת יותר יקר, אז אתם צריכים לחשוב למה לשלם יותר, אם אתם חושבים על קניית כרטיס מסך טוב יותר מ-RTX  2070, כמו RTX 2080 או RTX 2080 Ti. מאז, עם מעבד i7-9700K תקבלו את המספר המרבי של FPS.

את כרטיס מסך GTX 10 די בעייתי למצוא היום, אז אנחנו ממליצים על GTX 1080 Ti. אותו RTX SUPER  2070 הוא זול יותר, ו- Anthem הולך לייצר ביצועים דומים. אם אתם כבר הבעלים המאושר של GTX 1080 Ti, אתם יכולים להירגע – זה יאפשר את המשחק ב- 1440p עם 60 FPS. עם זאת, DLSS יכול לשפר באופן משמעותי את ה- FPS, אבל בשביל זה תצטרך את SUPER RTX 2070.

מדריך גרפי למשחק

הגדרות קבועות מראש

אם אתם לא רוצים להתעסק בהגדרות בודדות, אתם יכול להשתמש במערכת של הגדרות גרפיות קבועות מראש (presets), שבו המשחק יגדיר את איכות הגרפיקה באופן אוטומטי. הכל כרגיל כאן – אתם יכולים לבחור בין הגדרות נמוכות, בינוניות, גבוהות או אולטרה. זה צפוי כי בעת בחירת הגדרות הנמוכות ביותר, המשחק יקטין לחלוטין הכל עד למינימום, החל באיכות מרקמים וכלה בצפיפות של הצמחייה. כשה בוחרים בהגדלת האיכות, אנחנו מקבלים תמונה טובה יותר. אנחנו אפילו לא יודע למה אנינו מסבירים את כל זה.

אז בואו סוף סוף נסתכל על כל הגדרה במשחק בנפרד, וגם נעריך את השפעתה על הביצועים ואת איכות התמונה.

VSync

על מנת להבטיח ביצועים מקסימליים, בואו נפנה לקונצנזוס הכללי על V-Sync:

  1. בלוח הבקרה של NVIDIA בקו הסינכרון האנכי, השתמש במצב "השתמש בהגדרת יישום 3D". אם ה- FPS שלך עולה באופן עקבי על קצב הרענון של הצג, ולאחר מכן הפעלת ה-V-Sync היא נורמלית לחלוטין – ה- FPS שלך יהיה באותה רמה כמו התדר של הצג שלך, ואל תדאג לגבי בעיות של FPS.
  2. כיבוי של V-Sync יאפשר לך לשחק ב- FPS המרבי המערכת שלך מסוגלת לתת. פערים המסך במהלך התנועה לא ניתן להימנע, אבל הם יכולים להיות כל כך מינימלים שזה לא הגיוני להפעיל את הסינכרון ולאבד FPS.

רזולוציית מסך

זה תלוי לחלוטין בסוג המסך. אני ממליץ תמיד לשחק רק במצב מסך מלא וברזולוציה מומלצת של הצג.

  • טשטוש תנועה (Motion Blur)

ההגדרה זו מדברת בעד עצמה – כאשר היא מופעלת, היא מטשטשת את המסך בעת תנועה. טשטוש במשחק הוא לפעמים יותר מדי, כי לא כולם אוהבים את זה. כיבוי הגדרה זו תחסוך לך כמה FPS.

  • עומק שדה (Depth Of Field)

עומק השדה מטשטש חפצים הרחוקים ממך. FPS אינו מושפע. מומלץ להשאיר אפשרות זו מופעלת, שכן היא הופכת את התמונה ליותר הוליסטית ונעימה.

  • סטייה כרומטית (Chromatic Aberration)

סטייה כרומטית לא משפיע גם על ה- FPS וגם על התמונה. במשחקים אחרים, ניתן לראות סטיות בצורה ברורה יותר, אך שחקנים רבים פשוט מכבים אותה, מכיוון שהגדרה זו מובילה לעיתים קרובות לשינוי צבע בגבולות הסביבה, במיוחד כאשר הלבן פוגש את השחור ולהיפך.

  • החלקה (Anti-aliasing)

החלקה מחליקה את הקצוות המשוננים של אובייקטים. ההבדל בין הפעלה וכיבוי של החלקה הוא דרמטי, אז להשאיר החלקה מופעלת. זה משפיע על הביצועים – יש לצפות לירידה ב-6-7 FPS. מערכת FXAA תהיה עמוסה עוד יותר. ברוב המקרים, TAA נראית די טוב ומעמיסה פחות את המערכת, מה שמוביל לשיעור פריימרייט חלק יותר, ובתנועה אין כמעט הבדל ב-FXAA.

  • חסימה סביבתית (Ambient Occlusion)

חסימה סביבתית מוסיפה צללים שבהם שני אובייקטים נפגשים, או האובייקט חוסם את מקור האור. SSAO היא שיטה לחסימה סביבתית הישנה, בעוד HBAO+ היא שיטה מודרנית יותר ופרודוקטיבית יותר. HBAO+ מאפשר לך ליצור צללים באופן טבעי יותר, מבלי להסתיר את הפרטים. ההבדל בין SSAO ו- HBAO+ הוא בערך 4 FPS. אני ממליץ להשאיר את HBAO+, אבל תוכלו להבחין הבדל חזותי עם SSAO רק בלילה.

  • איכות מרקם (Texture Quality)

אחת ההגדרות התובעניות ביותר במשחק. ההבדל בין המצבים הנמוכים והגבוהים בולט עד כדי כך שאני ממליץ להגדיר הגדרה זו גבוה יותר. ההבדל בין המצבים בינוניים וגבוהים במישור החזותי קטן מאוד, ההשפעה על הביצועים היא מינימלית. אם יש לך 2GB של VRAM, אתה יכול להגדיר את מצב בינוני או גבוה (אך אולטרה חסר תועלת).

  • סינון מרקם (Texture Filtering)

סינון מרקם היא דרך ישירה לעשות תמונה מעולה במשחק, שכן זה מאפשר מרקמים "לבלוט" ביעילות בהתאם הצורה שלהם. בהגדרות – Anthem  פשוט יש את מצבי נמוך, בינוני, גבוה או אולטרה. אחרי ששיחקתי עם ההגדרות, לא מצאתי את ההבדל בין מצבי הביניים והגבוה. אני ממליץ לעזוב אותו בינוני, שכן המצבים גבוה ואולטרה כבר יורידו את ה- FPS.

  • איכות רשת השינוי (Mesh Quality)

הצורה הפיזית של המודל מורכבת מן הרשת השינוי. האיכות הגבוהה שלה מאפשרת לך ליישם יותר פוליגונים, אשר יש השפעה חיובית על הרכיב החזותי. במקרה של Anthem, ההבדל בין המצבים הנמוכים לאולטרה הוא מינימלי. להפעיל או לא – לשיכול דעתך.

  • איכות תאורה (Lighting Quality)

אין ספק, זהו אחד ההגדרות החשובות ביותר במשחק – יש לה השפעה גדולה על איכות התמונה. בעוד Anthem אינו הופך למשחק מכוער בהגדרות גרפיקה מינימליות, ההבדל בין הגדרות נמוכות לאולטרה הוא עצום. ללא תאורה טובה, המשחק נראה שטוח וחסר חיים, אז אתה עדיין צריך להקריב FPS עבור תאורה באיכות גבוהה. במצב הבדיקה הגבוהה התברר כי הוא האופטימלי ביותר – בהשוואה לאולטרה, הוא לא מאבד את האיכות החזותית גרפיקה וצורך פחות משאבים.

  • איכות אפקטים (Effects Quality)

ההגדרה אחראית על העושר של התצוגה של פיצוצים, התקפות, כמו גם אפקטים חזותיים של המתנגדים. בעוד שבקרבות רגילים אין כמעט הבדל ב-FPS בין המצבים הנמוכים והגבוהים, בקרב רציני עם מספר רב של מתנגדים על המסך, הוא עדיין יכול לשקוע. מצד שני, במצב נמוך, כל אפקטים חזותיים צבעוניים נאבדים, אשר הכרחי עבור הנאה אסתטית מלאה של נשק והתקפות. אם זאת, שפע של אפקטים על המסך יכול לעצבן, אז תגדיר הגדרה זו לפי הטעם האסתטי שלך.

  • איכות העיבוד (PostProcessing Quality)

מאפשרת לך לשנות את איכות ההשפעות שהוחלו על תמונה שניתנה כבר. ההשפעה על התמונה של הגדרה זו היא מינימלית, ולכן זה לא הגיוני להגדיר את זה למקסימום.

  • איכות שטח (Terrain Quality)

הגדרה זו משפיעה על הרזולוציה של מרקמי ההקלה, כמו גם על מהירות הטעינה שלהם (מצב נמוך – 1024 על 1024, אולטרה – 2048 על 2048). עדיין קשה מאוד להבחין בהבדל בין מצבי נמוך וגבוה, תוך כדי ריצה עם המאיץ אין גם הבדל. אז עדיף לשים על נמוך ולשמור את ה- FPS שלך.

  • איכות הצמחייה (Vegetation Quality)

איכות הצמחייה אחראית על כמות הדשא על הקרקע, כמו גם על המרחק של הציור. כפי שציפיתי, במצב אולטרה ה- FPS יורד ממש, כדאי למנוע את זה בכל הזדמנות אפשרית.

הגדרות אופטימליות עבור 60 FPS:

  • טשטוש תנועה: כבוי
  • עומק שדה: מופעל
  • סטייה כרומטית: כבוי
  • החלקה: TAA
  • חסימה הסביבה: SSAO (HBAO+, אם אתה מוכן לאבד קצת FPS)
  • איכות המרקם: בינונית
  • סינון מרקם: בינונית
  • איכות רשת השינוי: נמוכה
  • איכות תאורה: גבוהה
  • איכות אפקטים: בינונית
  • איכות עיבוד: גבוהה (בינונית או גבוהה כדי לכבות את טשטוש תנועה)
  • איכות שטח: נמוכה
  • איכות הצמחייה: גבוהה

טאגים
הצג/י עוד

שירותים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close
Close